DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Klart det svir å jobbe, og snart er sola borte!! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lett som pokker! Skulle trekke eksamensoppgave idag. Skal installere XP på en PC, sette opp en trådløs router og fikse en datamaskin som ikke har fungert etter strømbrudd. Så og si sikret en 6er der Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Cola på glassflaske og sol Her i vest er det herlig vær og sola steiker så bare pokker Cola på boks > Cola på glassflaske. Og jotakk. Jeg vet at det er sol på vestlandet. Fucking varmt, jo. Og jeg skal sitte mange timer på buss i dag. ._. Hvor i vest du holder til, btw? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Cola på glassflaske og sol Her i vest er det herlig vær og sola steiker så bare pokker Cola på boks > Cola på glassflaske. Og jotakk. Jeg vet at det er sol på vestlandet. Fucking varmt, jo. Og jeg skal sitte mange timer på buss i dag. ._. Hvor i vest du holder til, btw? Litt utenfor haugesund - Tysvær =) Hvor er det du holder til? Boksen er like god ja Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 God morgen folkens Noen andre som har fri i dag? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 God morgen folkens Noen andre som har fri i dag? jepp har hatt sommerferie siden forige uke jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lol! Er meldt 31 grader i Oslo i dag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tysvær ja. Jeg kjenner noen der, jeg bare husker ikke hvem. Jeg holder til i Bergen, noen ganger på Fedje og snart Stavanger. 8D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 God morgen folkens Noen andre som har fri i dag? jepp har hatt sommerferie siden forige uke jeg Mye ute å bade da eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 I dag skal det bli drekking og festing! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tysvær ja. Jeg kjenner noen der, jeg bare husker ikke hvem. Jeg holder til i Bergen, noen ganger på Fedje og snart Stavanger. 8D hah;P Masse retards i tysvær, sikkert noen av dem Mye ute å bade da eller? eehh, egentli ikke, bare solt meg har bada littegrann da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Masse kristne retards som reiser til Ølen for å gå på skole? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal ikke feste så mye, har jobb i morgen også. Men jeg skal ut og ta et par øl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal på gammelmannsfestival og drekke meg snydens i dag. Skal snart begynne på ølen tenkte jeg. Men øl før klokka 12 fikk jeg beskjed om at var fy-fy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vel.. Jeg sa jeg gikk med på å vente til etter klokka 12 for å slippe maset. Men du verden. Hva er klokka? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tysvær ja. Jeg kjenner noen der, jeg bare husker ikke hvem. Jeg holder til i Bergen, noen ganger på Fedje og snart Stavanger. 8D hah;P Masse retards i tysvær, sikkert noen av dem Mye ute å bade da eller? eehh, egentli ikke, bare solt meg har bada littegrann da Hæ det er for dårlig Bada hver dag etter at jeg fikk fri jeg Beat that... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bada hver dag etter at jeg fikk fri jeg Beat that... Har bada vær dag i snart 2 uker, opp til flere ganger om dagen og jobber i tilleg YOU GOT SERVED!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Masse kristne retards som reiser til Ølen for å gå på skole? dem er det heller få av iallefall i tysvær =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 dem er det heller få av iallefall i tysvær =) Det er NOEN, det vet jeg. Jeg vet jeg gikk på skole med folk fra tysvær. Jeg bare vet det. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg