Snublefot Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Muntlig eksamen i dag. Har så hjertebank at det er helt.... jævlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det varer bare til du kommer inn. Da roer alt seg, og du svever igjennom som ingenting Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 forsov meg i dag jeg da, men flaks at fattern gidder å kjøre meg til skolen god morgen osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg forbinder CV med gale amerikanere som skal ha høy bass, vil heller si at Rockford eller Pioneer er litt mer råner typ anlegg. Selv om JBL's highend 13,5 toms bass elementer spiller aldeles nydelig, eller Alpine type X sub med type X frontsett og type R 6x9 spiller sinsykt bra, vis man har rett forsterker da, eller gjerne fler, og noen gelebatterier og noen 20 farads kondensatorer Rockford og pioneer lamg? Bare dritt begge to Hehey, Alpine Type R 6x9 kjøpte jeg meg igår Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 *gjesp* Kommer til å bli en laaaaaaaaaaaaaang ensom dag. Jaja *finne noe å titte på* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ZING! Working time is nao. Har fiffet opp pulten med en Buddha-statue. This is going swell. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Rockford og pioneer lamg? Bare dritt begge to Hehey, Alpine Type R 6x9 kjøpte jeg meg igår Ja, vet det er bæsj, rockford er ekkelt og Pioneer er overpriset, men alle rånerene i Arendal kjører rundt med ekle rockford klistremerker i vinduet foran/bak. Edit: Hvor kjøpte du høyttalerne? Endret 6. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ZING! Working time is nao. Har fiffet opp pulten med en Buddha-statue. This is going swell. Buddah er kult. Når en bygger hus en gang så skal jeg ha et Buddah-rom Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Buddah er kult. Når en bygger hus en gang så skal jeg ha et Buddah-romAce! Det høres ut som en utmerket plan. Jeg kommer utvilsomt innom i hvis fall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Når jeg bygger hus kommer det til å bli japansk inspirert iallefall, det skal være sånn hvite skyvevegger for rommene. Har jævlig sansen for det der Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Når jeg bygger hus kommer det til å bli japansk inspirert iallefall, det skal være sånn hvite skyvevegger for rommene.Har jævlig sansen for det der Og utvendig reisverk? Skal det også være papir? For jeg tror det blir litt kaldt om vinteren Jeg skal ha murhus jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Edit: Hvor kjøpte du høyttalerne? Kjøpte av en kompis. Pruta meg fra 400 til 200 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kjøpte av en kompis. Pruta meg fra 400 til 200 Åja^^ Tenkte vis du kjøpte de i butikk jeg. MEN NEIDA!!! Det går greit fordiom, skal ikke slå deg forde. Haha, mens vi er inne på det å slå, så begynte et hus oppi gata ved meg å brenne, så var det utlendinger som bodde der, og dama hadde tent på kjøkkenet, ho fikk grisedeng mens brannvesenet slukka brannen, så de måtte tilkalle politiet :!: Endret 6. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 kult Meh, I guess you'd have to be there. Nå fikk jeg lyst til å se Eddie Murphy - Raw. Den er barsk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Haha, hørtes morsomt ut da ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det var litt vitti igrunn, når brannvesenet står å kjefter på/prøver å stoppe mannen, mens de samtidig skal slukke brannen hehe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dump.no er litt elsk. Bare sånn for å informere. Og samsung er ikke elsk. Mer hat. Og jeg er piss lei av sånn ekkel mus som vi har på skolen. Og Cola på boks er godt. Sånn. Jeg tror jeg fikk gjort unna dagens random nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dump.no er litt elsk. Bare sånn for å informere. Og samsung er ikke elsk. Mer hat. Og jeg er piss lei av sånn ekkel mus som vi har på skolen. Og Cola på boks er godt. Sånn. Jeg tror jeg fikk gjort unna dagens random nå. Cola på glassflaske og sol Her i vest er det herlig vær og sola steiker så bare pokker Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Her i vest er det herlig vær og sola steiker så bare pokker Her i sør også... Bare synd jeg sitter inne å jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg