Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hah ! Dere shønte ikek at det var en spøk ??? Seriøst.. dere er så jæææævli umodene !!! Jej hater dere ass.. herreguuud ! Neinei, nå har jeg lagt meg, men får ikke sove. Hva med dere? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 skal legge meg jeg nå da, siden jeg skal opp til kl 7 i morgen. god natt folkens, og la oss håpe det blir like fint vær i morgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooot. Dagens "found". Ikke for svake sjeler: Dog gives birth to mutant creature that resembles human being and the fetus died immediately. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Her nytes god gammel, herlig, musikk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooot. Dagens "found".Ikke for svake sjeler: Dog gives birth to mutant creature that resembles human being and the fetus died immediately. Wow, noen ganger er jeg glad jeg ikke har bikkje. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har egentlig veldig liten lyst til å gå kveldsvakter hele helga. Meen, jeg kan sikkert muntres opp over et par øl etterpå i morgen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooot. Dagens "found".Ikke for svake sjeler: Dog gives birth to mutant creature that resembles human being and the fetus died immediately. I alle dager var det der for noe? Sykt! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooot. Dagens "found".Ikke for svake sjeler: Dog gives birth to mutant creature that resembles human being and the fetus died immediately. den hunden lignet veeldi mye på en hund jeg "koste" med tidligere i vår.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooot. Dagens "found".Ikke for svake sjeler: Dog gives birth to mutant creature that resembles human being and the fetus died immediately. I alle dager var det der for noe? Sykt! Hah! Jeg submitta den før deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hah! Jeg submitta den før deg! Er det en konkurranse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 It looks like Sjur Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Biril: You forgot your smokes? Whatever happend to cigarettes? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pingle, du er ferdig 9 jo. Aner ikke hvor mange vakter du har denne uka, så skal ikke si noe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hah! Jeg submitta den før deg! Er det en konkurranse? Jau, sjelden man kommer over tøffe ting som ikke allerede er på Stumble. Uansett, god natt! Eg har ny vekkerklokke som skal vekke meg i morgon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei akkurat Hadde iallefall gårdagen fri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 It looks like Sjur Hva ser ut som meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 KLØE! Kløe på RYGGEN. Oh gawd. Så. Hvor mange har planer om å være våken til langt på natt? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei akkurat Hadde iallefall gårdagen fri Yeah. Vel, jeg hadde mandagen fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg