MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pust, mr. Pust, pust, pust, pust, pust. *puste* Hey... det føles godt dette! JO! Men ta på noe bra musikk som overdøver eller noe da. Da blir min mor grinete, siden jeg da vekker min bror. Og min mor er litt ustabil på det området der, fra før av, for tiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg gir faen i hvem det er. Man trenger ikke å kjøre båten for fult, NEDOVER elven. Det er strøm nok der fra før av. Eg vill surfa forum i frad, ffass! Heihei, ikke bli helt Schnell nå Er vel bare spørre fardin om han har et våpen i hus evt. ringe CC Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 nå er jeg spist opp av mygg holdt på med litt parkour og generel slasking rundt omkring. en sur gammal gubbe skreik til meg fordi jeg skulle bevise til en at jeg klarte å klatre over et "gjerde". nesten 3 meter høyt ellerno. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 I miss Schnell Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heihei, ikke bli helt Schnell nå Er vel bare spørre fardin om han har et våpen i hus evt. ringe CC Det var en liksom litt meningen Og... Far min har lite med våpen i hus. Ringe Campin carl, på denne tiden av døgnet. Jeg tror han vil bli furten på meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heihei, ikke bli helt Schnell nå Er vel bare spørre fardin om han har et våpen i hus evt. ringe CC Det var en liksom litt meningen Og... Far min har lite med våpen i hus. Ringe Campin carl, på denne tiden av døgnet. Jeg tror han vil bli furten på meg. Han nei, så lenge det har med det å gjøre stiller han gjerne opp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror jeg har glassbrått i sokkene mine. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror jeg har glassbrått i sokkene mine. Det hørtes au ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror jeg har glassbrått i sokkene mine. But why? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Smarting så bestemte seg for å knuse glasset inne på rommet og..vel..en måtte rydde opp siden h*n endelig ble rolig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Smarting så bestemte seg for å knuse glasset inne på rommet og..vel..en måtte rydde opp siden h*n endelig ble rolig. Høres koselig ut. Så dere går ikke rundt med tøfler, sandaler eller noe annet fottøy da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jo...gjør egentlig det men var så smart å tok på meg ullvangsokker som varmer som et lite helvett så jeg tok inneskoen mine av meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 God natt! Jeg er femten. Keeeeeeeews <33333333333 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 du er iallefall ikke vokst ifra fjortis stadiet : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gi han to år til. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror du ikke han trenger litt mer? Nei.. vent.. kanskje ikke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jo...gjør egentlig det men var så smart å tok på meg ullvangsokker som varmer som et lite helvett så jeg tok inneskoen mine av meg. Ahh... Selv har jeg tuslet rundt i sandaler i hele dag. også var det varmt på jobben. Så varmt at jeg syntes det var en smule kjølig, når jeg kom ut i 25 grader, i skyggen. Hurra for ingen ventilasjon, sol som står på vinduer hele dagen. Og 4 datamaskiner som står på til en hver tid. Vi snakker så klart om ett lite lokale på alt for få kvadrat. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men jeg skal dusje og sove. Natta Lama-barn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg