Catkin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Se for deg ballene dine. Så ser du for deg ballene dine som er mellom mine hende Jeg tror ikke L4r5 har noe problem med å se for seg det der... Nei. Jeg vet om noe mye verre. <3 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men Ida søte, må jeg bytte navn til Hora? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Frisk luft, bål, masse bilder og kos! Jeg elsker å dra på "fotosafari" i norsk natur med vennene mine Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du vet at vinduet oppe, stearinlys, en dårlig satt animal-scene og alle Furry-vennene samt et digitalkamera ikke teller, Smurf? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hallo! Hva skjer i deres liv? Litt på etterskudd så ler jeg småhysterisk av Lillestrøm. Og jeg er ferdig med alt i år, sommerferie nå hurra. 8D Yohooo, streiken er over for meg så jeg får gå på skolen igjen! «8D» Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men Ida søte, må jeg bytte navn til Hora? Nei, du kler navnet du har nå<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Frisk luft, bål, masse bilder og kos!Jeg elsker å dra på "fotosafari" i norsk natur med vennene mine Hvilke venner? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slemme dere skulle være med Smurfepus, da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Nei, nå glemte jeg å legge meg... Huff. Jeg bare tulla Smurf, elsker deeeg! EDIT: "Fotosafari" med furryvennene dine. Kan jeg se photoshooten? Endret 5. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har lov til å våre småslem med Datasjur Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ok... det går ann å vise litt respekt for slitne forumbrukere. >< Hvem er det som kjører alt for kraftige motorbåter i elven på utsiden her, på denne tiden av døgnet? Jeg vil surfe forum i stillhet, ffs >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du vet at vinduet oppe, stearinlys, en dårlig satt animal-scene og alle Furry-vennene samt et digitalkamera ikke teller, Smurf? He he he, vent og se bildene du Frisk luft, bål, masse bilder og kos!Jeg elsker å dra på "fotosafari" i norsk natur med vennene mine Hvilke venner? Steinar, Petter, Knut og Uhlving. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 EDIT: "Fotosafari" med furryvennene dine. Kan jeg se photoshooten? Jeg fikk plutselig tvilsomme bilder inne i hodet mitt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 mrbjoern, selv vil jeg fiske. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 mrbjoern, selv vil jeg fiske. Gresskarhatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ok... det går ann å vise litt respekt for slitne forumbrukere. >< Hvem er det som kjører alt for kraftige motorbåter i elven på utsiden her, på denne tiden av døgnet? Jeg vil surfe forum i stillhet, ffs >< Det var ikke meg i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke meg,vært hær hele dag jeg...nesten Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg gir faen i hvem det er. Man trenger ikke å kjøre båten for fult, NEDOVER elven. Det er strøm nok der fra før av. Eg vill surfa forum i frad, ffass! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pust, mr. Pust, pust, pust, pust, pust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg gir faen i hvem det er. Man trenger ikke å kjøre båten for fult, NEDOVER elven. Det er strøm nok der fra før av. Eg vill surfa forum i frad, ffass! JO! Men ta på noe bra musikk som overdøver eller noe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg