binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva med xNoraCSgamer1337x da? Høres jo passende ut. *legge hånd på panne og syntes synd på seg selv* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 I'm in. Og trikset er å si "Kibs" når du hilser på folk. ^^ Men altså.. folk ser rart nok på meg fra før. Altså, er jo ikke mye jeg kan gjøre med navnet mitt... Kunne jo kallt meg Hora, men sier seg liksom selv hvorfor jeg ikke gjør det... Å? Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei. Tar natta jeg. God natt alle sammen. Snakkes nok i morgen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis du ikke dør, mener du, Binko? Ha en strååålende natt! Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Strålende, ja.. Det.. skal jeg... *subbe sakte bortover gulv med tårevått ansikt* Loveless, FORTELL! *sette seg ved siden av i iver* Endret 5. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tårer. Salt og godt, det. Ikke alltid. Egentlig ganske skuffende. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke alltid. Egentlig ganske skuffende. x) Joda, det har du rett i. Men Binko er så søt at saltet må forsvinne ett eller annet sted. Hee-heee-heeeee. Å, jeg er så morsom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei, ingenting, Binko. Bare skjønner at Nora ikke vil kalle seg det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hallo! Hva skjer i deres liv? Hæ? Snakk litt høyere, jeg har nemlig fått ny mobil og er ganske brun etter flere timers soling på Ulvøya de siste dagene kombinert med et godt og sterkt grunnlag fra Gran Canaria. Dessuten har jeg på sokker som matcher Deep Purple-trøya mi. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kibs kan få lov(e) til å sove i senga i natt... Men dårliger meg ganske føl etter jeg pillte noen spiser jeg fikk av Pai Espen. Så natt god, sammen alle. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fordi du er så billig at du ikke tar betalt? Se for deg ballene dine. Så ser du for deg ballene dine som er mellom mine hender etter jeg har klappet hardt. DET skjer hvis du ikke er snill... Hva med xNoraCSgamer1337x da? Høres jo passende ut. Joda... Å? Dere er så slemme alle sammen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hallo! Hva skjer i deres liv? Litt på etterskudd så ler jeg småhysterisk av Lillestrøm. Og jeg er ferdig med alt i år, sommerferie nå hurra. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dere er så slemme alle sammen Det er bare vår måte å vise vår kjærlighet på. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dere er så slemme alle sammen Naaaw... *kosepå* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Se for deg ballene dine. Så ser du for deg ballene dine som er mellom mine hende Jeg tror ikke L4r5 har noe problem med å se for seg det der... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror ikke L4r5 har noe problem med å se for seg det der... Det er sikkert fortsettelsene som varierer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg