Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lars: Jeg drikker ikke. Jeg har fremdeles resten av spriten fra nyttårsaften. oO Og selvsagt, KibsPibs. Cola på glassflaske er den eneste virkelig gode colaen. ^^ Fixed. Which reminds me... *hente en ny flaske i kjøleskapet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er tom. Bare svenskøl og svenskcider igjen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 U9: Du vet at du skal drikke med meg i sommer, sant?Dream on. x) Er du som meg, NiePie? Som sliter med alkohol etter en fest en gang? :!: Edit: Glemte å kalle deg NiePie. Korrekt det, KibsePibs. x) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hahaha. Tidenes ran i kampen vi spilte i dag Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^ Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^ Greit å ha noen andre å skylde på dersom man skulle gå lei det. Jeg har ikke det... (Ikke at jeg har planer om å gå lei heller) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men du heter egentlig Unni, er det ikke så? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Korrekt det, KibsePibs. x) Lage klubb, NiePie? Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative Nei. Tenk de som greier å tenke ut noe annet enn fornavnet og fødselsåret. Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x) Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. *misunnelig* Endret 5. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Heisann... har nok solstikk jeg, huet verker som satan og er skjitvarm... Comfort me EDIT: Jeg har Line6 POCKET POD I BOKS! Trenger bare å kjøpe den! Endret 5. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Drikk vann. Oi, jeg hører på Dream Theater. Oo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Alice Cooper forvillet seg nettopp inn på høyttalerene her Hey, hey, hey, hey. Hey stoopid! *synge* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ah. Den tyrkiske grand prix-sangen fra to år siden! :| HVA ER DET JEG HAR PÅ PC-en?!?!?! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men du heter egentlig Unni, er det ikke så?Hyyyysj. Korrekt det, KibsePibs. x) Lage klubb, NiePie? Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x) Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. *misunnelig* I'm in. Og trikset er å si "Kibs" når du hilser på folk. ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Altså, er jo ikke mye jeg kan gjøre med navnet mitt... Kunne jo kallt meg Hora, men sier seg liksom selv hvorfor jeg ikke gjør det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Altså, er jo ikke mye jeg kan gjøre med navnet mitt... Kunne jo kallt meg Hora, men sier seg liksom selv hvorfor jeg ikke gjør det... Fordi du er så billig at du ikke tar betalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg