Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
U9: Du vet at du skal drikke med meg i sommer, sant?
Dream on. x)

Er du som meg, NiePie? Som sliter med alkohol etter en fest en gang? :!:

Edit: Glemte å kalle deg NiePie. :ohmy:

Korrekt det, KibsePibs. x)
Lenke til kommentar
Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie :D

Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^

Lenke til kommentar
Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^

Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen :p Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative :ohmy:

Lenke til kommentar
Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie :D

Greit å ha noen andre å skylde på dersom man skulle gå lei det.

Jeg har ikke det...

(Ikke at jeg har planer om å gå lei heller)

Lenke til kommentar

Lage klubb, NiePie? :love:

Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen :p Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative :ohmy:

Nei. Tenk de som greier å tenke ut noe annet enn fornavnet og fødselsåret. :ohmy:

:tease:

Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x)

Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. :(

*misunnelig*

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Men du heter egentlig Unni, er det ikke så?
Hyyyysj. :ph34r:

Lage klubb, NiePie? :love:

Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x)

Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. :(

*misunnelig*

I'm in. Og trikset er å si "Kibs" når du hilser på folk. ^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...