b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det fantes bilder av Skarstad en gang i tiden. Sukk... Jeg har bilder av masse gamle RPP bilder et eller annet sted *lete* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk ikke drukket noe vann i dag :S IKU! Nå har jeg..prøvd å rydde (litt) på rommet. Det var en edderkopp der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Guyse! Dere må drikke vann! MYE VANN! Det er hovedgrunnen til at en får vondt i hodet av varme. OH, now you know, and knowing is half the battle. .. the other half is actually drinking water so GET GOING! Don't drink the water. The fish fuck in it. Drink BEER! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Apropos øl, så vurderte jeg å dynke hunden i det i dag. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Guyse! Dere må drikke vann! MYE VANN! Det er hovedgrunnen til at en får vondt i hodet av varme. OH, now you know, and knowing is half the battle. .. the other half is actually drinking water so GET GOING! Don't drink the water. The fish fuck in it. Drink BEER! Yeah but im not old enough Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hoho, så utrolig mye artig her. Steffyboy som søt liten gutt, Snowdog som klippet "HW" på hodet sitt. Magebilder av folk... Tror det må være helt tilbake ifra RPP1 jeg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå har jeg..prøvd å rydde (litt) på rommet. Det var en edderkopp der.It's easy! Løs som en likning: Rydding + edderkopp = kjedelig Så legger vi til ild på begge sider: Rydding + edderkopp + ild = kjedelig + ild Ilden og edderkoppen går mot hverandre og vi står igjen med: Rydding = kjedelig + ild Vi kan ikke ha ild på høyresiden så vi må legge til vann: Rydding + vann = kjedelig + ild + vann Vannet slukker ilden mens rydding og vann vasker rommet: vasket_rom = kjedelig Å vaske rom er da kjedelig, men vi kan nå benytte den nye identiteten vår til at: Rydding + vann = vasket_rom Som er det du ønsker i utgangspunktet. Problem løst. ØL?!?! THE ALCHAHALS dehydrerer deg bare. Knis. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vel.. jeg drepte den. Og ryddet gulvet sånn delvis, så nå kan pappa støvsuge der når han gidder neste gang.. hvis det ikke ligger andre ting på gulvet innen da. Sådet. Dagens gode gjerning gjort. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tsk tsk, følger du min algoritme får du vasket rom på 1-2-3. Du må bare finne en ny edderkopp først! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har bilder av masse gamle RPP bilder et eller annet sted *lete* UNDER PENALTY OF DEATH! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ØL?!?! THE ALCHAHALS dehydrerer deg bare. Knis.Men det er godt jo... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *math thing* You know, en dag kommer du til å sprenge hodet mitt xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tsk tsk, følger du min algoritme får du vasket rom på 1-2-3. Du må bare finne en ny edderkopp først! Hadde aldri intensjoner om å vaske det. Er ikke så stort, og jeg sover bare der uansett. og så står det masse ting og tang over alt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg har bilder av masse gamle RPP bilder et eller annet sted *lete*UNDER PENALTY OF DEATH!Ditt hell var med deg, fant ingen bilder av deg. Men gud så mye annet morro Noen som vil se Alastor som liten søt gutt? Edit: eller fredrik for den delen? Endret 5. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som vil se Alastor som liten søt gutt? Så klart! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men det er godt jo... If it feels good, do it! \o/ You know, en dag kommer du til å sprenge hodet mitt xDDet hadde vært veldig uheldig og jeg skal gjøre alt for at det ikke skjer i fremtiden.O_O Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 You know, en dag kommer du til å sprenge hodet mitt xDDet hadde vært veldig uheldig og jeg skal gjøre alt for at det ikke skjer i fremtiden.O_O Derfor er du best, kjære Kommer du nordover snart? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som vil se Alastor som liten søt gutt? Han er da fortsatt søt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Å det var deilig med vann, blei lissom bedre med en gang Endret 5. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kommer du nordover snart?mmneee.. ikke med det første. Jeg jobber her til uti august.O_O'' MEN Bunnpris is required. Matsøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg