b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hoho...ikke dårlig det der ^_^ Har jeg vært snill bror å gitt ekstra hardare jeg hadde til overs. Skulle egentlig ha til filserver men brodern er uten pc og...jah... Hadde så jævlig lyst på en filserver men neida... Jaja, slik er det å ha samvittighet, kunne ikke la minsten sitte der uten pc.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Derfor er det slit å bo hjemme, da må man forholde seg til slikt, b-real Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke nødvendigvis, jeg gav ikke minstesøss den gamle PCen min da hennes gikk ad undas (fordi hu hadde herpa den med vilje og ville ikke ta til seg lærdom uansett). Jeg solgte henne en laptop for 1500 spenn Et gammelt vrak av en PC kjøpt på Komplett 6 år før Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ahhh, koselig å høre på Gartnerlosjen nå. EN PREST I FARE!?!? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Æsj, jeg har klart å skade pekefingeren min, og min desperate trang til å spille gitar kommer fram. Jeg har prøvd med bare lang-, ring- og lillefinger, men det høres grøt ut. Blir vel bedre med tiden, både med fingeren og med spillinga. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *gjesp* Ikke mye liv her i finværet. Jaja, har arbeid og slitt i dag så jeg er unnskyldt. Jobb senere i kveld også...wooho. Ich glede meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Varme eksospotter på motorsykler kan ta rennafart og kysse meg langt oppi ræva! *holde seg på leggen* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nommin dakar Larsern. Jeg..eh..rydder på rommet, jeg. Vurderer det i alle fall. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *sette prinsesseplaster på ben og blåse på* Går det bra? Trenger du noe? En klem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *sette prinsesseplaster på ben og blåse på* Går det bra? Trenger du noe? En klem? En øl hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det fantes bilder av Skarstad en gang i tiden. Sukk... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har fått solstikk Anyone else? Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) *Rekke... Corona?* AOOOO hodet mitt. Hodeondt er dumt, så dumt... Langkaas. Hvordan utarter det seg? Kvalme og hodesmerter? >_______< Endret 5. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hjemme en liten tur for å spise bare malt til halv 3 i dag, også dro vi å bada. sinnsykt deilig og varmt vann! blir mer i morra Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Angrer litt på at jeg booka hele helga med vakter... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *Rekke... Corona?* AOOOO hodet mitt. Hodeondt er dumt, så dumt... Langkaas. Hvordan utarter det seg? Kvalme og hodesmerter? >_______< Jeg er ikke kvalm bare helt syyykt vondt i hode og en del varm Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Føler meg nemlig ikke noe bra selv.. Hodeondt, og er vel forholdsvis varm... = I`M GOING TO DIE! Endret 5. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Guyse! Dere må drikke vann! MYE VANN! Det er hovedgrunnen til at en får vondt i hodet av varme. OH, now you know, and knowing is half the battle. .. the other half is actually drinking water so GET GOING! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Thanks for the tip Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk ikke drukket noe vann i dag :S Endret 5. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg