Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva er greia med å boikotte "edit", Skarstad?Hørte du hvem som greide eksamen i går, btw?! Jeg er visst ute av stand til å finne "edit" i norskordlisten min. Also: GRATULERER! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) *stjele colaen som Smurf prøver å overrekke Kibs* Du kan få den, hvis du vil. Jeg er visst ute av stand til å finne "edit" i norskordlisten min. Also: GRATULERER! Ånå. Det har du rett i. Står "also" der, da? Takk! Men jeg ble litt skuffa. Trodde det var minigulliser og ikke ostepop. Endret 5. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *stjele colaen som Smurf prøver å overrekke Kibs* Du kan få den, hvis du vil. Du gir da vel ikke fra deg Cola frivillig? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kibs, hva fikk du på den musikkgreia med sekundene og sånn? Treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Jeg sto med glans, og var til og med på grensen til fire! Kan du tro det?!?!?! Det var jo bedre enn du trodda, da ... Tror jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du gir da vel ikke fra deg Cola frivillig? Vanlig Cola og Cola Zero, så. I går gav jeg fra meg en kake. Det var jo bedre enn du trodda, da ... Tror jeg. Jeg trodde kanskje jeg kom til å stå. :!: Så ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Det hjelper ikke rømme fra sannheten lenger, Skarstad — du er trønder. Lite trolig! Bart: Skinnvest: Karskdrikker: Snuser: Rosenborg-fan: God smak: Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 God smak: Siden når ble det et kjennetegn på at en er trønder? Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Og alle polakker plukker jordbær Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har vondt i ballene O.o Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Danielzu: Men det gjør de jo. Arinodin: Slike baller som skal sparkes på? Endret 5. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Neida, noen later som om de er snekkere eller murere også Edit: Den var til Danielzu Endret 5. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Siden når ble det et kjennetegn på at en er trønder? Oo Sheesh. For dere trege: Jeg har god smak, ergo er jeg ikke en trønder, okay? Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Keep telling you`re self that Endret 5. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Keep telling you`re self that Å, ja! Skrive kan jeg òg. Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det hjelper ikke rømme fra sannheten lenger, Skarstad — du er trønder. Lite trolig! Bart: Skinnvest: Karskdrikker: Snuser: Rosenborg-fan: God smak: Nei, jeg tror deg ikke. Det finnes ingen bilder av deg bortsett fra de med deg som liten, og det tror jeg det er en grunn til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *stjele colaen som Smurf prøver å overrekke Kibs* Ser ut til at du fikk den uansett. *prøve og la være å skyte Kibs* Jeg har vondt i ballene O.o Kost for hardt, pus? :O Danielzu: Men det gjør de jo. Gjør de da ikke, de maler også, vel, farmor hadde en som malte, men jeg har jobben hans i år Og så reiser de rundt til gamle folk og prøver å selge dem skrap som påskudd for å komme inn i huset deres og rundstjele dem. Og vandrer rundt i Krakow med tettsittende klær som viser kameltær og ekstrem fedme tyte ut mellom de alt for små klesplaggene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Nei, jeg tror deg ikke. Det finnes ingen bilder av deg bortsett fra de med deg som liten, og det tror jeg det er en grunn til. Og den grunnen er at jeg på alle bilder har bart, skinnvest, snuser og drikker karsk, samtidig som jeg heier på Rosenborg og kringkaster min dårlige smak? Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Nei, jeg tror deg ikke. Det finnes ingen bilder av deg bortsett fra de med deg som liten, og det tror jeg det er en grunn til. Og den grunnen er at jeg på alle bilder har bart, skinnvest, snuser og drikker karsk samtidig som jeg heier på Rosenborg og kringkaster min dårlige smak? Ja. This is Skarstaaaaaaaad!!! Endret 5. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg