Fisk1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke. Joda... Vi skjønner. Du var lat og gamblet og håpet du skulle slippe. Og nå tar dette deg igjen. Ris til egen bak kaller man slikt. QFT. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ah husker min u-skole eksamen ifjor. Engelsk, diggeste faget fikk 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gjør alltid leksene dine om det er en sjanse for at du blir sjekket, hvis ikke, vel, enten gjør du de ellers så gjør du de ikke Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fytti så varmt. Rundt 30 grader i skyggen her. Og på søndag drar jeg nedover til Oslo for å se på bil. Og det er vel varmere der nede enn i Trondheim, er det ikke? Hæ? Hæ? HÆ? *dævve* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sitter på terrassen med laptopen og slapper av. Mamma tvang meg faktisk til å ta på meg shorts! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sitter på terrassen med laptopen og slapper av. Mamma tvang meg faktisk til å ta på meg shorts! Ånei! GJØR FOR GUDS SKYLD OPPRØR MOT DETTE OVERGREPET! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Under tvil er det godkjent. Under tvil. Hei-og-hopp-hurra! Når jeg flytter til Trondheim kan jeg få gjort opp for det med å få mat av deg, okay? Flytter til Trondheim? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sitter på terrassen med laptopen og slapper av. Mamma tvang meg faktisk til å ta på meg shorts! Ånei! GJØR FOR GUDS SKYLD OPPRØR MOT DETTE OVERGREPET! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Flytter til Trondheim? Ja? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) En rar samtale med Nora90: [c=57]Ķęא×™ ò_Ò ĈńŘ [/c] sier:Jeg har funnet ut at mamma sin data suger [c=57]Ķęא×™ ò_Ò ĈńŘ [/c] sier: x] Nora sier: :O Nora sier: Suger den deg da?` [c=57]Ķęא×™ ò_Ò ĈńŘ [/c] sier: ... [c=57]Ķęא×™ ò_Ò ĈńŘ [/c] sier: Perverse unge. Nora sier: SNakker du om [c=57]Ķęא×™ ò_Ò ĈńŘ [/c] sier: Ja, faktisk. Nora sier: :O Nora sier: For en frekkhet Nora sier: Men fint for deg at morra di sin data suger Nora sier: Da er det ihvertfall NOEN som vil suge deg Nora sier: HA! x] Endret 5. juni 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Flytter til Trondheim? Ja? Flytter jeg til Oslo hver gang jeg går ut døra, liksom? Hallo? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den tok jeg ikke helt, Underpants...? :| Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Flytter jeg til Oslo hver gang jeg går ut døra, liksom? Hallo? wat Red.: Og der tok den høyre ørepluggen kvelden. Faaaaaaaen! Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hva er greia med å boikotte "edit", Skarstad? Hørte du hvem som greide eksamen i går, btw?! Pappa og jeg skulle på butikken. Finfin temp i bilen: 51 grader. *dø* Men nå lever jeg igjen. Cola light er best. ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og til de som synes jeg oppfører meg rart: GET USED TO IT!!! Jeg PRØVER å være litt glad og spre litt solskinn, og selv om jeg failer, så vil jeg ha LITT cred for at jeg prøver! OKAY?! Endret 5. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det hjelper ikke rømme fra sannheten lenger, Skarstad — du er trønder. Kibs, hva fikk du på den musikkgreia med sekundene og sånn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *gi cred til Kibs og tilby henne ekte cola på glassflaske i stedet for skvipet hun heller i seg* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Yay! Der var Remixland nr. 3 2008 nede! *sette på og plage naboer* Endret 5. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *stjele colaen som Smurf prøver å overrekke Kibs* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kibs, hva fikk du på den musikkgreia med sekundene og sånn? Treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Jeg sto med glans, og var til og med på grensen til fire! Kan du tro det?!?!?! *gi cred til Kibs og tilby henne ekte cola på glassflaske i stedet for skvipet hun heller i seg* Jeg synes cola light smaker bedre. Ikke skyt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg