Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol!

Elektrisk utladning ftw! :p

Jeg satt her og chilla og jabba med Vaganza på MSN da ene skjermen min skrudde seg av, anlegget skrudde seg på og høyttalerne skrudde seg av.

Det hele varte i 5-6 sekunder før ting gikk tilbake til normalt igjen.

Samtidig hadde minstesøsss' iPod skrudd seg på og begynt å spille helt uten videre, og den var ikke koblet til noe, og pappa prata med mamma på telefon og mista kontakten med henne et øyeblikk og hu sa at lysene hadde blinket og skjermen skrudd seg av. Dog, mamma er 8 km unna :p

Lenke til kommentar
Lol!

Elektrisk utladning ftw! :p

Jeg satt her og chilla og jabba med Vaganza på MSN da ene skjermen min skrudde seg av, anlegget skrudde seg på og høyttalerne skrudde seg av.

Det hele varte i 5-6 sekunder før ting gikk tilbake til normalt igjen.

Samtidig hadde minstesøsss' iPod skrudd seg på og begynt å spille helt uten videre, og den var ikke koblet til noe, og pappa prata med mamma på telefon og mista kontakten med henne et øyeblikk og hu sa at lysene hadde blinket og skjermen skrudd seg av. Dog, mamma er 8 km unna :p

Er huset ditt tilfeldigvis bygget over en gammel indianergravplass? :hmm:

Lenke til kommentar
Faen ass Streiken i oslo er over. Det betyr at jeg må gjør alle leksene som jeg ikke trodde jeg måtte gjøre !!! Sakl ha fremlegg om bjørnstjerne bjørnson i morgen og jeg har ikke starta enda

:angry:

Ja fy FAEN! TENK å måtte gjøre LEKSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

Krise i helvete.

Lenke til kommentar
Faen ass Streiken i oslo er over. Det betyr at jeg må gjør alle leksene som jeg ikke trodde jeg måtte gjøre !!! Sakl ha fremlegg om bjørnstjerne bjørnson i morgen og jeg har ikke starta enda

:angry:

Ja fy FAEN! TENK å måtte gjøre LEKSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

Krise i helvete.

Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke.

Lenke til kommentar
Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke.
Joda... Vi skjønner. Du var lat og gamblet og håpet du skulle slippe. Og nå tar dette deg igjen. Ris til egen bak kaller man slikt.
Lenke til kommentar

Det er slike tider som dette at du plutselig kjenner at du er syk, og at du må holde deg hjemme..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...