Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Du er så rar, Knut Erik. DET ER HVA MATTE GJØR MED HJERNER, OKAY?? Red.: dis is none of ur busniss, langkaas. Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 JA DET ER JEG SOM ER RAR SOM ENDA LAGER FROSSENPIZZA ETTER Å HA FLYTTA UT FOR TRE ÅR SIDEN. Hva er det ... hva enn du leser ... gjør med hjernen din? Crazy kook! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du er så rar, Knut Erik. DET ER HVA MATTE GJØR MED HJERNER, OKAY?? Red.: dis is none of ur busniss, langkaas. Okay I get it, this is not my battle Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg sparer penger, okay? Jeg sparer tid, okay? Det smaker ikke så ekkelt, okay? Jeg er lat, okay? OKAY?? Also: jeg leser alt dere skriver, okay? Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 kjeder meg, aiight xD Merkelig nok, så fenget diktet ditt meg skikkelig... Veit ikke hvorfor, men. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Under tvil er det godkjent. Under tvil. But hey, who am I to judge anyways! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lol! Elektrisk utladning ftw! Jeg satt her og chilla og jabba med Vaganza på MSN da ene skjermen min skrudde seg av, anlegget skrudde seg på og høyttalerne skrudde seg av. Det hele varte i 5-6 sekunder før ting gikk tilbake til normalt igjen. Samtidig hadde minstesøsss' iPod skrudd seg på og begynt å spille helt uten videre, og den var ikke koblet til noe, og pappa prata med mamma på telefon og mista kontakten med henne et øyeblikk og hu sa at lysene hadde blinket og skjermen skrudd seg av. Dog, mamma er 8 km unna Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lol!Elektrisk utladning ftw! Jeg satt her og chilla og jabba med Vaganza på MSN da ene skjermen min skrudde seg av, anlegget skrudde seg på og høyttalerne skrudde seg av. Det hele varte i 5-6 sekunder før ting gikk tilbake til normalt igjen. Samtidig hadde minstesøsss' iPod skrudd seg på og begynt å spille helt uten videre, og den var ikke koblet til noe, og pappa prata med mamma på telefon og mista kontakten med henne et øyeblikk og hu sa at lysene hadde blinket og skjermen skrudd seg av. Dog, mamma er 8 km unna Er huset ditt tilfeldigvis bygget over en gammel indianergravplass? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Under tvil er det godkjent. Under tvil. Hei-og-hopp-hurra! Når jeg flytter til Trondheim kan jeg få gjort opp for det med å få mat av deg, okay? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 kjeder meg, aiight xD Merkelig nok, så fenget diktet ditt meg skikkelig... Veit ikke hvorfor, men. Hehe takk. Hvis du går på litteratur og underforumet egenprodusert så ser du hele meningen bak det. Inspirert av et bilde:) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Faen ass Streiken i oslo er over. Det betyr at jeg må gjør alle leksene som jeg ikke trodde jeg måtte gjøre !!! Sakl ha fremlegg om bjørnstjerne bjørnson i morgen og jeg har ikke starta enda Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Faen ass Streiken i oslo er over. Det betyr at jeg må gjør alle leksene som jeg ikke trodde jeg måtte gjøre !!! Sakl ha fremlegg om bjørnstjerne bjørnson i morgen og jeg har ikke starta enda Ja fy FAEN! TENK å måtte gjøre LEKSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 Krise i helvete. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Lars, se ikke bort fra det Det skjedde igjen, denne gangen gikk routeren ned, pappas maskin restarta seg og det sa pang i skjermen hans :| edit: Fikk støt også, prikker i huden enda Endret 5. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Smurf: Du må finne en eller annen samisk sjaman eller noe som kan komme og si noen kryptiske ord og slå på en tromme så skal du se det går over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Var det jeg sa til pappa, men han mente at det bare var tull og at det var noe feil på nettet et sted. Sa jeg måtte skru av PCen for resten av dagen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Faen ass Streiken i oslo er over. Det betyr at jeg må gjør alle leksene som jeg ikke trodde jeg måtte gjøre !!! Sakl ha fremlegg om bjørnstjerne bjørnson i morgen og jeg har ikke starta enda Ja fy FAEN! TENK å måtte gjøre LEKSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 Krise i helvete. Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jippi!!! Da er karakteren min i muntlig satt, og jeg fikk "en fin firer" som sensoren sa, hadde jeg bare greid å løsrive meg mer fra manus, hadde jeg fått en femer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke.Joda... Vi skjønner. Du var lat og gamblet og håpet du skulle slippe. Og nå tar dette deg igjen. Ris til egen bak kaller man slikt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du skjønner ikke. Pga streiken har jeg ikke gjort lekser hele uka, og nå har alt samlet seg opp i en stor haug. og alt er til fredag eller neste uke. Det er slike tider som dette at du plutselig kjenner at du er syk, og at du må holde deg hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg