Poseboen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Logitech Z-5500 er jo ganske bra høytallere når vi fortsatt er nede i den billigere klassen. Det er de jeg har, men de skurrer og spraker jaha, trodde nå de var veldig bra. Har du sprengt dem kanskje? Hvis ikke si ifra hvis du har tenkt å selge dem. Er mulig jeg er interresert hvis jeg får meg jobb. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg forbinder CV med gale amerikanere som skal ha høy bass, vil heller si at Rockford eller Pioneer er litt mer råner typ anlegg. Selv om JBL's highend 13,5 toms bass elementer spiller aldeles nydelig, eller Alpine type X sub med type X frontsett og type R 6x9 spiller sinsykt bra, vis man har rett forsterker da, eller gjerne fler, og noen gelebatterier og noen 20 farads kondensatorer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da var det tid for frokost og gårsdagens episoder av Scrubs og The Office! Og kakao! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Alle forumnerder som ikke kan spille fotball! Meld dere på her! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Alle forumnerder som ikke kan spille fotball! Meld dere på her! hva med oss som kan spille fotball? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 vel det er for de som ikke kan det Bli med på et ordentlig lag xD Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Alle forumnerder som ikke kan spille fotball! Meld dere på her! hva med oss som kan spille fotball? Ja, hva med oss? Hmm? Jævla rasist!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Weeeeee, pappa synes vi kan grille i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg forbinder CV med gale amerikanere som skal ha høy bass, vil heller si at Rockford eller Pioneer er litt mer råner typ anlegg. Da jeg gikk på ungdomsskolen var CV det alle rånerne hadde i bilene sine. Ingen her hadde Rockford eller Pioneer eller noe sånt. Det gikk i billig bil, litt dyrere CD-spiller og resten av penga gikk i feite CV-høyttalere / sub(er) og "styling" av de gamle Volvoene, Golfene, BMWene og MBene de farta rundt i. Med alt for mye trær og terninger hengende fra speilet, STOR spoiler og sotede ruter all over. *grøsse* Slik er det enda når jeg tenker meg om. Weeeeee, pappa synes vi kan grille i kveld. Yay! Vi griller nå ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Weeeeee, pappa synes vi kan grille i kveld. Mens jeg skal kose meg med frossenpizzarester. Jeg vil flytte hjem igjen! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Skulle bytte CPU kjøler, og selvfølgelig klarte jeg og ødelegge en av de små metall pinnene som står nedenfor prosessoren ... SÅ nå sitter jeg på mamma sin gamlle møkkka data, som noen av tastene ikke virker._. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ka tycks om mitt dikt? Racism racism, where art thou? I see I see, and it’s very cold. A little girl trapped in a world of hate. She realizes when she is pushed away. The light of hope grows darker and darker. But there will be a Hero and he is pushing faster and faster. When will he come, time is short. Soon I will loose my only hope. I see I see He is coming now. And around him there is nothing dark. The end is near of this wicked world. But will it ever be fair? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Flytta ut, Skarstad? Ja. For tre år siden. Har enda ikke lært å (orke) lage ordentlig mat. Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) !?!?!?!? ? Endret 5. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg