Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Logitech Z-5500 er jo ganske bra høytallere når vi fortsatt er nede i den billigere klassen.

Det er de jeg har, men de skurrer og spraker :p

jaha, trodde nå de var veldig bra. Har du sprengt dem kanskje? Hvis ikke si ifra hvis du har tenkt å selge dem. Er mulig jeg er interresert hvis jeg får meg jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forbinder CV med gale amerikanere som skal ha høy bass, vil heller si at Rockford eller Pioneer er litt mer råner typ anlegg.

Selv om JBL's highend 13,5 toms bass elementer spiller aldeles nydelig, eller Alpine type X sub med type X frontsett og type R 6x9 spiller sinsykt bra, vis man har rett forsterker da, eller gjerne fler, og noen gelebatterier og noen 20 farads kondensatorer :p

Lenke til kommentar
Jeg forbinder CV med gale amerikanere som skal ha høy bass, vil heller si at Rockford eller Pioneer er litt mer råner typ anlegg.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var CV det alle rånerne hadde i bilene sine. Ingen her hadde Rockford eller Pioneer eller noe sånt. Det gikk i billig bil, litt dyrere CD-spiller og resten av penga gikk i feite CV-høyttalere / sub(er) og "styling" av de gamle Volvoene, Golfene, BMWene og MBene de farta rundt i. Med alt for mye trær og terninger hengende fra speilet, STOR spoiler og sotede ruter all over. *grøsse*

Slik er det enda når jeg tenker meg om.

Weeeeee, pappa synes vi kan grille i kveld. :D

Yay! :D

Vi griller nå ^^

Lenke til kommentar

ka tycks om mitt dikt? :love:

Racism racism, where art thou?

I see I see, and it’s very cold.

A little girl trapped in a world of hate.

She realizes when she is pushed away.

The light of hope grows darker and darker.

But there will be a Hero and he is pushing faster and faster.

When will he come, time is short.

Soon I will loose my only hope.

I see I see He is coming now.

And around him there is nothing dark.

The end is near of this wicked world.

But will it ever be fair?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...