dysfunctional Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Se der var jaggu meg MacGyver-avataren også, var den du hadde før Shadow, eller var det like etter at du skifta nick til Håks? Det var Håks-avataren min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, det siste passa best, men hodet mitt var kokt så var ikke helt sikker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! GIEF MP3-spiller NUH ! Forbanna dritipod Lenke til kommentar
Groet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Groet, høres bra ut det, men ca kl. 7 i kveld er jeg på Orkanger og ser på monster trucker noen må jo gjøre det og Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Temperaturmåleren viser 28,8 grader :O er det rart man blir varm når man ligger ute i sola? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! GIEF MP3-spiller NUH !Forbanna dritipod Der får du igjen for å ha et apple-produkt. Creative is the way to go <3 Groet, høres bra ut det, men ca kl. 7 i kveld er jeg på Orkanger og ser på monster trucker noen må jo gjøre det og Ja, ikke sant? Det er jo ikke så ofte verdens største show / monster trucker er på Orkanger, så ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! GIEF MP3-spiller NUH !Forbanna dritipod Der får du igjen for å ha et apple-produkt. Creative is the way to go <3 Sist gang jeg kjøpte et Creative-produkt forlot alle vennene mine meg. De sparket og slo meg en regnfull høstdag. Dvs. at Creative ikke er anbefalt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Sist gang jeg kjøpte et Creative-produkt forlot alle vennene mine meg. De sparket og slo meg en regnfull høstdag. Dvs. at Creative ikke er anbefalt. Det sier vel mer om de materealistiske og dårlige vennene du har, enn om Creative sine produkter. Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heller Creative enn et ondskapsfullt produkt fra Apple som sender meg direkte til Helvete! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Creative = drit Apple = mer drit Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 PepsiCo = God å trang Datasmurf = Virgin Asshole Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 PepsiCo = God å trangDatasmurf = Virgin Asshole Kom deg til chat.no eller en eller annen IRC-chat. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kom deg til chat.no eller en eller annen IRC-chat. Nei, har det greit her jeg *weeeeeee* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg vil ha masse penger sånn at jeg får et ordentlig anlegg jeg kan fyre opp tung rock med feite bassriff og enda tyngre klassiske mesterverk uten å merke noe spraking eller noe sånt! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da er dette noe for deg Vis du hadde hatt mye penger ofc. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Logitech Z-5500 er jo ganske bra høytallere når vi fortsatt er nede i den billigere klassen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da er dette noe for deg Vis du hadde hatt mye penger ofc. Vil ha disse jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vil ha disse jeg De hadde jeg å lyst på, men logitech Z-5500 spiller veldig bra til den prisen det ligger på nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Logitech Z-5500 er jo ganske bra høytallere når vi fortsatt er nede i den billigere klassen. Det er de jeg har, men de skurrer og spraker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har sett på de smådyre B&W-høyttalerne før, men er mer gira på noen fra Electrocompagniet elns, men det er bare for å spille Pink Floyd og Dire Straits pent De var flate og så ikke helt ut som vanlige høyttalere at all. CV er noe jeg forbinder med rånebiler av en eller annen grunn. Som f.eks. en rosa MB limo med to CV 15" stappa i bagasjerommet som gjorde det så fullt at lokket måtte surres fast med tau og gaffa. Ble stoppa av snuten 1,5 timer etter at jomfruturen starta og avskilta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg