Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hva er 9. juni 10 a.m. pacific i norsk tid? Pacific = GMT -7 Norge (CET) = GMT + 1 (-7)+(+1) = 8 10am + 8 = 18am = 6PM = 18.00 9juni klokka 18.00 om jeg ikke tar feil edit: Pacific Standard Time (PST) = GMT-8 Pacific Daylight Time (PDT) = GMT-7 Endret 5. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ånei. Var ikke det jeg siktet til, da. Nei, men da må du si det daaaaaaaa. Hva syns dere om navnet Frost? Jeg vil kalle han Frost.. Eller Loke.. Kanskje Ulv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ånei. Var ikke det jeg siktet til, da. Nei, men da må du si det daaaaaaaa. Hva syns dere om navnet Frost? Jeg vil kalle han Frost.. Eller Loke.. Kanskje Ulv. Hva med Brynulf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pacific = GMT -7Norge (CET) = GMT + 1 (-7)+(+1) = 8 10am + 8 = 18am = 6PM = 18.00 9juni klokka 18.00 om jeg ikke tar feil Etter å ha sjekka wikipedia og et par andre steder så ser det ut til at de ligger 9 timer etter oss. Husk at vi er GMT+2 nå.http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java Hva syns dere om navnet Frost? Jeg vil kalle han Frost.. Eller Loke.. Kanskje Ulv.Ulv Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 weei, fikk nettop vite av sjefen at jeg ikke skulle jobbe i sommer... Jeg trenger penger FFS! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva med Brynulf? Eller Ond Ulv Ja, ikke sant det er tøft? Ingen som liker de navna jeg kommer med, de bare, nei han kan ikke hete det, og det er ikke noe navn, blabla HOLD KJEFT DIN JÆVLA FITTE ELLER SÅ FÅR DU IKKE BARNEBIDRAG!!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Johnny Roger Ronny Leif Kristian Kåre Kåre Bob Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pacific = GMT -7Norge (CET) = GMT + 1 (-7)+(+1) = 8 10am + 8 = 18am = 6PM = 18.00 9juni klokka 18.00 om jeg ikke tar feil Etter å ha sjekka wikipedia og et par andre steder så ser det ut til at de ligger 9 timer etter oss. Husk at vi er GMT+2 nå.<a href="http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java" target="_blank">http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java</a> Takk for all hjelp, men jeg kan ikke si at jeg har blitt så mye klokere. Hvorfor er ikke regning med tider over tidssoner med i pensum? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Takk for all hjelp, men jeg kan ikke si at jeg har blitt så mye klokere. Hvorfor er ikke regning med tider over tidssoner med i pensum?Er det ikke sånn...pensum? Oo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er det ikke sånn...pensum? Oo Jeg kan det ikke. Men er god på kurver og drit da... eller vet hva det er. Endret 5. juni 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ha ha ha, endelig. Når jeg skal male så er det ikke sol lenger, men fare for regn ifg. den gamle naboen min som mener jeg bør vente til sola titter frem igjen. Ulempen er at når sola titter frem igjen, blir det for varmt så jeg må ta det nå når det er overskya Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er det ikke sånn...pensum? Oo Jeg kan det ikke. Men er god på kurver og drit da... eller vet hva det er. Er mye som burde ha vært på pensum i den norske skolen.Folkeskikk for eksempel edit: grafer er kult. Endret 5. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå skal jeg ut å kjøre, brum, brum, wish me luck. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ha ha ha, endelig. Når jeg skal male så er det ikke sol lenger, men fare for regn ifg. den gamle naboen min som mener jeg bør vente til sola titter frem igjen. Ulempen er at når sola titter frem igjen, blir det for varmt så jeg må ta det nå når det er overskya bor ikke du på karmøy? ^o) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Aldri! Bodde i Stavanger, så Orkanger, så Steinkjer og nå Orkanger frem til juli da jeg stikker til Stavanger igjen Lenke til kommentar
Groet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 for de som måtte være interessert så spiller bandet mitt, Engine Carnivore på Ilaparken i Trondheim ca kl. 7 i kveld. urørt: http://www11.nrk.no/urort/artist/Enginecar...re/default.aspx Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Aldri!Bodde i Stavanger, så Orkanger, så Steinkjer og nå Orkanger frem til juli da jeg stikker til Stavanger igjen neivell da tok man feil ^^ for her er det null skyer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da var jeg ferdig med muntlig eksamen, og jeg hadde ikke kommet halveis engang før jeg ble avbrudt, for da var de 20 minutta jeg hadde over. Trodde det maks hadde gått 10 min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Groet, høres bra ut det, men ca kl. 7 i kveld er jeg på Orkanger og ser på monster trucker Endret 5. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg