Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vi kan ta den ut av glasset littegranne? Vææær så snill? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Er litt redd for at den skal gå i stykker, den er ganske skjør, men vis du lover å være forsiktig så kan mi vel kanskje få ordnet noe. Jeg har en del jomfrudommer på soverommet mitt, vil du bli med å se samlinga mi? Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 P: Åååh, du er så snill! Får jeg virkelig det? =D Tee_C: Seasons in the sun - Terry Jacks (?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) P: Åååh, du er så snill! Får jeg virkelig det? =D Selvfølgelig, du må jo nesten få kikke litt når du tar deg bryet med å komme til arendal. Edit: Så kan vi jo pule å.. Vis du ikke har noe imot det. Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll Hey ya-Outkast Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen forslag til sommersanger noen? PGB: Sommer og sol Sommer på Jorda Idyll Hey ya-Outkast MC Kash - Bab mine løg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Bailando er classic! :--D Spilte Paradiso på Quarten da eller er det bare minner? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Eller E-type - Paradise. ELLER DE SOM SYNGER MY UNCLE JOHN FROM JAMAICA KEEP'S ON CALLIN' EVERYDAY!!! *DUDUDUDUDUDU* JÆVLA RÅ SANG!!! :D :D :D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Bailando er classic! :--D Spilte Paradiso på Quarten da eller er det bare minner? De spilte ikke, men den sangen gikk 24/7 på quartcampen det året. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Paradisio - Bailando er jo også en skikkelig sommersang. Vekker minner gjør den også. Hvertfall for meg. Quart'en 97 var LEGEN-wait-for-it-DARY Solskinnsdag-postgirbygget Idyll-postgirobygget Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei nå må dere gi dere, er bare en sommersang: Billy Lovelady - One More Reggae For The Road She came from Madrid, just a crazy kid Met her down in Cadiz I think you know where that is I'd been travelling far, playing my guitar Pulling senioritas They said I played like Manitas Looking for a few pesetas Took a job as a singing waiter And drank tequila, danced the night away I was sprawled across the table And making love to a Spanish Betty Garble I never did get to know the lady's name One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker hvordan facepunch gjør alt mulig morsomt f.eks atombomber http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=547405 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei nå må dere gi dere, er bare en sommersang: Billy Lovelady - One More Reggae For The Road She came from Madrid, just a crazy kid Met her down in Cadiz I think you know where that is I'd been travelling far, playing my guitar Pulling senioritas They said I played like Manitas Looking for a few pesetas Took a job as a singing waiter And drank tequila, danced the night away I was sprawled across the table And making love to a Spanish Betty Garble I never did get to know the lady's name One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! One more reggae for the road - gotta sing it to you before I go - everybody! That settles it! I dag SKAL jeg drikke og høre på gammel sommermusikk! *sette på one more reggae og synge med* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Eller The Paala Band med dere's nr.1 hit: Summer is here, suck my cock. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis du skal nevne sommer sanger gå her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963371&hl= Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 That settles it! I dag SKAL jeg drikke og høre på gammel sommermusikk! *sette på one more reggae og synge med* Flink bisk. Gi labb! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor er den tråden om søvnparalyse? Slettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg