Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror du ljuger. Jeg tror du suger Jeg tror du skyter med luger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 God pollenfyllt morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 En elefant kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så den dro med seg en liten til. To elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Tre elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Fire elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Fem elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Seks elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Sju elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Åtte elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Ni elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Ti elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Elleve elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Tolv elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, lalalalalalallaaaalaalaaaa så de dro med seg en liten til. Tretten elefanter kom masjerende, bortover edderkoppens fiiiine spinn, nei nå er vi tretten og det er ikke bra, nå tror jeg vi legger oss og dør, eller hva? *kadunk* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 God pollenfyllt morgen alle sammen. god pollenfylt morgen til deg også jeg tror snart jeg stikker ut øyene mine! ÅRH, det klør sånn! Og man har selvfølgelig ikke tilgang på medisin heller. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg syns så synd på folk med pollenallergi. Jeg liker pollen, jeg. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pollen kan suge hesterumpe! Det finnes ikke noe likbart ved pollen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke bad i Pollen, da får man klamydia. Pollen i Arendal, som i havneområdet, ikke alt det gulet støvet som flyter rundt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pollen er pain.. og gjør at man velger å sitte inne å gro istedenfor å sole seg ute.. bAH! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_O Typ 1-2 uker siden, wai? o0 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Typ 1-2 uker siden, wai? o0For jeg forlanger skillsmisse. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_OTyp 1-2 uker siden, wai? o0 Har dere åpent ekteskap? Hvis ikke så er jeg redd jeg har en dårlig nyhet til deg. Psst! Hun har seg med en annen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_OTyp 1-2 uker siden, wai? o0 Har dere åpent ekteskap? Hvis ikke så er jeg redd jeg har en dårlig nyhet til deg. Psst! Hun har seg med en annen! OHMIGOSH! og @Nie ....NEVER! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tips til meg liksom. Eplefe er min, jeg bare låner henne ut til -Torb fordi han har gjort seg fortjent til det, også er han lilla. NiXx får ikke låne. Ikke før han blir lilla. ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg låner ikke, jeg tar! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg tok jomfrudommen til NiXx. Var ikke så spesiell.. Men jeg sparer på den, bare sånn for gøy. Endret 5. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx: Må jeg banke deg? ._. P: Kan jeg få seee? =D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den store P er snasen. og ja du må det Nie <_< Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja visst, har ikke noe bilde av den, men kan ta den med på hovefestivalen vis du skal dit Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Bare pass deg NiXx, jeg henter veska. ._. Jaaa, P, gjør det. =D Jeg vil se. Kan jeg få ta på den også? =D Endret 5. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jaaa, P, gjør det. =DJeg vil se. Kan jeg få ta på den også? =D Det blir litt verre, den ligger i sprit oppi et glass for at den skal holde seg. Men jeg har noe anna du kan ta på =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg