Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Om dere har fått arket, har det jo ingenting å si om man skulker? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har ikke fått vitnemål eller karakterkort enda. Dessuten har ikke lærerne satt orden og oppførselskarakter heller... Men nå legger jeg meg, gitt. Nattis alle sammen (Til de som enda er her) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Se der var jaggu meg MacGyver-avataren også, var den du hadde før Shadow, eller var det like etter at du skifta nick til Håks? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Good morning. ^^ Skriver ifra nettet via tv-en, dataen er ødelagt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 I r officially king of this thread! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 NiXx, siden når gifta du deg med Eplefe? o_O Trekantdrama? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooh! Klar for krig på jobb. Har sørenmeg fin utsikt, en dag skal jeg ta et bilde. Om dere vil. Jeg vet dere vil. Hva skal dere idag? Nyte sola kringom i landet? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Trekantdrama? Ja. Eplefe er min, og jeg deler henne til nøds med -Torb, men det er bare fordi han har vist seg verdig (og fordi han er lilla). ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Wooh! Klar for krig på jobb. Har sørenmeg fin utsikt, en dag skal jeg ta et bilde. Om dere vil. Jeg vet dere vil. Hva skal dere idag? Nyte sola kringom i landet? Wut Hvor jobber du? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Om en halvtime er jeg også på jobb. Avspasering på skolen etter eksamen. I morgen er det vanlig skole, med fag vi har fått standpunkt i. Neste uke blir det en vanlig skoledag, med skolekino. Etter det skal vi på skoletur, og avspasere litt til. Jaja... har ikke veldig lyst til å reise på jobb i dag, though. 20-25 grader ute, og null ventilasjon på jobben. + alt for mange pc-er som står på hele dagen. Databutikk/verksted er virkelig artig Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 *snip* Jeg tror du ljuger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror du ljuger. Jeg tror du suger Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke gjort klart for lenge siden at P suger? oO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke gjort klart for lenge siden at P suger? oO Vet ikke, trodde ikke du hadde noe han kunne suge på Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det ikke gjort klart for lenge siden at P suger? oO Det kan jeg bekrefte. hm. Godmorgen folkens, herlig dag idag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Vet ikke, trodde ikke du hadde noe han kunne suge påDu skulle bare visst du. *winkwink* Og god morgen til deg også, Tee_C. Og du har helt rett, nydelig dag. ^^ Endret 5. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vet ikke, trodde ikke du hadde noe han kunne suge påDu skulle bare visst du. *winkwink* Skulle jeg vaffal ikke! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Six Degees of Wikipedia Artig sak. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg vet du vil, pepsi. *wankwank* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg