L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yo my fellow tards. Hvordan henger den? Litt til venstre som vanlig. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yo my fellow tards. Hvordan henger den? for øyeblikket er det veldig til venstre nå, men jeg regner det retter seg opp ettersom JEG MÅ HA MAT!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yo my fellow tards. Hvordan henger den? Den henger ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 mat og oppretting..jaja..henger vel sammen på en måte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg hater eksamen, jeg hater å jobbe hjemme med skolearbeid og jeg hater økonomi. Derfor er det ypperlig at jeg nå har 3 dagers eksamen i LØM (Ledelse, Økonomi, Markedsføring). np: Meshuggah - Straws pulled at random Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ferdig med eksamen for i år Noen andre ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yo my fellow tards. Hvordan henger den? Litt til venstre som vanlig. Øy, min henger også vanligvis litt til venstre. High five! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Øy, min henger også vanligvis litt til venstre. High five!*smack* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sånn forresten. Jeg hater mygg. >. Henger en på veggen min og. Og ja, jeg har tenkt til å vaske rommet mitt snart. Snart. Faktisk så har det kommet en seg inn i lampa mi, også. Husker en annen gang da det kom en flue inn der en gang. Blir jo særdeles varmt inne i en sånn lampe, så den stakkars flua ble jo rimelig toasta. Lukta brent flue på rommet mitt resten av kvelden, måtte evakuere, jeg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) HA! jeg drepte akkurat en mygg sjøl *smack smack* Endret 4. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg er ferdig med eksamen for i år Noen andre ? jeg kom ikke opp i eksamen i år, og har ferie? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 JAja greit å få øvd på det da Blir bare slapping av på skoen nå Deilig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 JAja greit å få øvd på det da Blir bare slapping av på skoen nå Deilig Hvordan føles det med obligatorisk oppmøte på skolen egentlig? Det begynner å bli lenge siden for meg Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha... Jeg har bare noen få uker igjen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skoleåret mitt er ferdig om en uke. Jaggu gleder jeg meg. Bare ett år til på skolebenken også er det ut i arbeid Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva skal du bli a? Først og fremst har jeg satt meg som mål å bli lur, men det tror jeg at snart på legges på hylla Det blir vel noe innen IT. Forhåpentligvis i en jobb med litt lederansvar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Herregud, nå er jeg ferdig med eksamener og vi har fått standpunktskarakterer. Fortsatt har vi skole til 18.juni. Jeg skjønner ærlig talt ikke poenget, vi har ikke èn eneste dag med ordinær skole igjen. I morgen f.eks, begynner vi 10.45, deretter skal vi se en film, og dra hjem. Vi kunne like så godt hatt fri! Irritert... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, forsovet, men det hadde vært bedre hvis vi bare kunne fått fri istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg