binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er den scenen med det flyet, sant Lars? Kos deg! Får nesten hive meg i seng hvis jeg skal klare å komme opp i morgen tidlig. Nattaaaah! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Binko: Shhhh... do not tell! Og kibs: absolutt ingen ting, bare binko som tuller med deg Jeg føler meg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er den scenen med det flyet, sant Lars? Kos deg! Får nesten hive meg i seng hvis jeg skal klare å komme opp i morgen tidlig. Nattaaaah! Nei jeg skal ikke se casablanca. Men natta ja. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Greit, det var faktisk ingen baktanker. Jeg følte bare for å skape litt oppmerksomhet, rundt meg selv... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Åja. Gøy. Men jeg legger meg. Kaaaapuuuuutt! Hodet mitt tenker rytmer konstant. "Ta-taka-katakata-taka-kata-taaaa". >.< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Faen jeg hater misvisende omtaler! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Faen jeg hater misvisende omtaler! Hva har du sett nå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Teknofil er misvisende. Derfor jeg kastet det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg liker generelt ikke å lese omtaler av filmer. Får enten forhåpninger eller ikke lyst til å se den. Er så drit at det er personlig også, for en anmelder kan jo ha en helt annen smak enn det en selv har. Så om en anmelder sier at film XX suger, kan det hende at du synes film XX er den beste du har sett i ditt liv. Og om en anmelder sier at film XY er fantastisk, kan det hende at du spyr av kjedsomhet når du ser den. konklusjon: Aldri les anmeldelser før du ser en film. De ødelegger bare filmen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Faen jeg hater misvisende omtaler! Hva har du sett nå? Parfymen, skulle liksom være sååååå makaber, SJØSS MEG! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Parfymen, skulle liksom være sååååå makaber, SJØSS MEG! er det en film? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ja, "Perfume, the story of a murderer" eller noe sånt. Denne Den var god nok, men den var jo ikke det minste makaber for en som har vokst opp med makabre filmer. Endret 4. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm... jeg tror jeg bare laller jeg. xd Natten forumtroll, og andre tøser Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm... jeg tror jeg bare laller jeg. xd Natten forumtroll, og andre tøser natti<3 Det er altfor varmt her.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 varmt ja, det kan du banne på. ser på heroes igjen jeg Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da sier jeg natta, men tilføyer litt om mitt syn på alkohol Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor er så idiotisk at folk bruker alkoholen til å løse diverse problemer. For det første at ungdommer tror de er skikkelig kule når de drikker, noe som jeg ikke synes er kult, ogdet fører til at man kan si dumme ting om andre eller røpe hemmeligheter... for det andre at folk er så feige at de drikker alkohol for å glemme triste ting, kan da gi et eksempel med en i klassen. Kjæresten hans slo opp, og da tok han og henta meg og fortalte det som hadde skjedd og drakk seg drita full så han nesten tok livet av seg selv og klagde over at den perfekte har gått etc. og det var nesten så han syklett rett ut i motorveien...jeg mener at de burde møte problemene og tenke igjenom det som har skjedd, ikke bare la alkoholen snakke for seg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nettopp derfor liker jeg ikke fester der målet åpenlyst er å bli full, med tanke på diverse drikke-leker osv. Hva faen skjedde med å ta seg en øl mens man ser på film/spiller/hører på musikk? Blir jo stemplet som alkoholiker da, bare fordi man nyter alkohol alene.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Å være full er gøy. Men å whine i fylla er det absolutt motsatte for alle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yo my fellow tards. Hvordan henger den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg