Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker generelt ikke å lese omtaler av filmer. Får enten forhåpninger eller ikke lyst til å se den. Er så drit at det er personlig også, for en anmelder kan jo ha en helt annen smak enn det en selv har. Så om en anmelder sier at film XX suger, kan det hende at du synes film XX er den beste du har sett i ditt liv. Og om en anmelder sier at film XY er fantastisk, kan det hende at du spyr av kjedsomhet når du ser den.

konklusjon: Aldri les anmeldelser før du ser en film. De ødelegger bare filmen.

:D

Lenke til kommentar

Da sier jeg natta, men tilføyer litt om mitt syn på alkohol

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

er så idiotisk at folk bruker alkoholen til å løse diverse problemer. For det første at ungdommer tror de er skikkelig kule når de drikker, noe som jeg ikke synes er kult, ogdet fører til at man kan si dumme ting om andre eller røpe hemmeligheter...

for det andre at folk er så feige at de drikker alkohol for å glemme triste ting, kan da gi et eksempel med en i klassen. Kjæresten hans slo opp, og da tok han og henta meg og fortalte det som hadde skjedd og drakk seg drita full så han nesten tok livet av seg selv og klagde over at den perfekte har gått etc. og det var nesten så han syklett rett ut i motorveien...jeg mener at de burde møte problemene og tenke igjenom det som har skjedd, ikke bare la alkoholen snakke for seg!

Lenke til kommentar

Nettopp derfor liker jeg ikke fester der målet åpenlyst er å bli full, med tanke på diverse drikke-leker osv.

Hva faen skjedde med å ta seg en øl mens man ser på film/spiller/hører på musikk?

Blir jo stemplet som alkoholiker da, bare fordi man nyter alkohol alene..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...