Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slapp av, det går bra. Hadde det vært hvilket som helst annet fag hadde jeg vært fly forbanna nå. Er bare hørelære jeg suger så jævlig i. Grattis til deg, da.

Tihi.. :) Og hørelære som er så kos :love: (sarkasme!)

Men ja. Er bare lykkelig for at karakteren min ikke har noe å si jeg. :wee: Vitnemålet fra u.skolen teller ikke så mye, når man tar videre utdanning. xD

OG... ESPEN! Jeg kan godt komme på besøk jeg :D Men... da må jeg jo komme meg til Stavanger oO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjerne. Eller.. jeg har en god del karakterer som jeg ikke vet om jeg gir bort med det første. Greit at jeg ikke har jobbet for dem, meeeen. Du kan få ungdomsskolekarakterene mine? De greier jeg meg uten.

Lenke til kommentar
Gjerne. Eller.. jeg har en god del karakterer som jeg ikke vet om jeg gir bort med det første. Greit at jeg ikke har jobbet for dem, meeeen. Du kan få ungdomsskolekarakterene mine? De greier jeg meg uten.

Jeg tenkte nå at vi bare byttet karakteren min i krl muntlig, mot din i høre tingen.

:)

Lenke til kommentar
Hva fikk dere andre i snitt? Finnes ikke noen regler for at man ikke kan publisere det eller?

Ikke enda... Men kommer sikkert snart det også :tease:

Finnes foresten en egen tråd om det inne på skole-delen tipper jeg... var det i fjor ivartfall :p

Lenke til kommentar

Binko: Shhhh... do not tell! :ph34r:

Og kibs: absolutt ingen ting, bare binko som tuller med deg :whistle:

espen: Jeg må bare ha penger, og tid først. En av delene er ikke så vanskelig å få til, det er bare den kombinasjonen. =/ Men når er det dere flytter? =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...