Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 I sure have. 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2!!!! Jeg MÅÅÅ ha 2!!!! *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nerver. Jeg må stå. Oooo!YOU CAN DO IT! Sang du tersen? Det er faenmeg over 298 kelvin her i Trondheim nå. O_O Da går jeg ut i fra at det er noe av det samme her på Orkanger Say, Erik ... Være med til Øysand å bade? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg og Zeromac fikk begge 4 pa muntlig eksamen (Dette er Zeromac btw, sitter pa Hamaestra sin PC, nais eller hva?) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Say, Erik ... Være med til Øysand å bade? Jeg gjør ikke annet enn jobb i Trondheim nå jeg. No time for fun and play! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sucks! Særlig siden jeg ikke gjør annet enn å drive dank på Orkanger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har jobb, men orker ikke gjøre de så lenge det er sol og over 20 grader. Klarer ikke være ute da Jeg føler huden preller av meg og smelter. Nei, takke meg til å sitte med laptop oppå fryseren med et glass med isbiter, kald vodka og kald Schweppes Lemon i <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du har vel pent lite jobb vaage Du har husarbeid Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jaja, da sitter jeg på hotell i Hamburg og venter på å komme ombord. Skal ombord klokken 04:30 imorgen tidlig. Det kan man kalle lite kristelig tidspunkt å ha mannskapsskifte på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk!! Gad. Jeg overlever en treer på vitnemålet! Åh, elsk! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk!! Gad. Jeg overlever en treer på vitnemålet! Åh, elsk!En treer er bedre enn to treere (som var mine norskeksamenkarakterer, HOWL!). Gratulerer, now u're done @ schewl 4 summar! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nay. Har spilleeksamen igjen. >.< Om en uke. Eh.. burde vel begynne å øve snart. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nay. Har spilleeksamen igjen. >.< Om en uke. Eh.. burde vel begynne å øve snart.Spilleeksamen? SKAL DU SPILLE TING?PÅ BASS? Spill Primus. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skal nok spille ting på bass, ja. Og sangene er bestemt for ti år siden, ca. Men jeg..eh..sliter litt. Jaja. To treere går også. >.< Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ahh... gud. Ferdig med muntlig eksamen. Jaja... jeg fikk både bedre karakter enn kibs, og er ferdig med alt som skal gjøres det skoleåret her. *skape dårlig stemning* EDIT: Jeg må vel nesten si gratulerer med stå karakter Kibs (meh... det var faktisk ett forsøk på å ikke være spydig. Vet ikke om det kom tydelig frem, though.) Endret 4. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Spill rytmepinner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hadde aldri trodd JEG skulle si disse ord, men frisk luft og sol er faktisk herlig når man er ute med en god venn og nyter livet, selv på Orkanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg