Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Å skille seg ut er BRAAAA, Skarstad! BRAAAAA!!!! Gad. 1 time og 15 min igjen. *dø* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hjemme fra skolen nå kort dag, men det gjør jo ingenting I morra starter jeg med tegne/male eksamen, ferdig på onsdag eller torsdag, også får man håpe på å baile i fra muntlig eksamen haha. uansett, så er det friiiiiiiiiiiii etter 16 juni Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 da var man ferdig med eksamen for i år, det gikk helt ok Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 *trøste på Kibs* Det går bra, du klarer uansett ikke stryke, du har jo jobbet med dette her. ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Deilig samebror. Nå blir jeg litt nervøs, for ingen av kæmmisene mine gir lyd fra seg.. Men det VAR fra i morgen skolen begynte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 kan vel si at jeg har ferie når alt jeg har igjen å gjøre dette skoleåret er telttur, skogtur og pynting til avslutning Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 FAEN! Jævla streiken over?!? EN jævla ettermiddag er alt, mens andre skoler har hadd mange uker. Faen så surt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Pause på jobb.. Gårre bra me folk idag? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvor mange medlemmer har diskusjon.no? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kom du i fare for å poste feil sted, Tee_C? Eller? Mornings Danielzu! Går fint her vet du. Streiken avblåst, men passer AKKURAT, for var i dag vi skulle kommet opp til muntlig fag i tilfelle. HAPPI BINKO IS TREMENDOUSLY HAPPI Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvor mange medlemmer har diskusjon.no? Fra forumforsiden: Våre medlemmer har skrevet totalt 11229287 innleggVi har 147020 registrerte medlemmer. 6463 medlemmer har vært pålogget siste døgn. Vårt nyeste medlem er stina89 Flest brukere pålogget samtidig var 2979 brukere 27/03-2008 : 22:59 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Kom du i fare for å poste feil sted, Tee_C? Eller? Mornings Danielzu! Går fint her vet du. Streiken avblåst, men passer AKKURAT, for var i dag vi skulle kommet opp til muntlig fag i tilfelle. HAPPI BINKO IS TREMENDOUSLY HAPPI nei, jeg tenkte folk her er smarte nok til å vite slik kommer du ikke opp anyway da? Jeg har btw sommerferie, om noen lurte ^^ takktakk lars =) <Burde kanskje ha tenkt så langt selv, men Endret 4. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Nei, avgangselever 10. trinn kommer ikke opp uansett. Alle sammen! Kryss fingre, tær og neser for at Nie kommer opp i NORSK! Endret 4. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 KRL eksamen er stress, er bare halveis, ikke det engang, og er allerede på 4. A4 siden Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Alle sammen! Kryss fingre, tær og neser for at Nie kommer opp i NORSK!Jaaaa, det syns jeg dere kan gjøre. Jeg blir trekt en gang neste uke, og norsk hadde vært himmelriket å kommet opp i. ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det skal vi gjøre vennen. Åh, jeg sikler så på en multieffektpedal jeg kan leke med med gitaren min.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Alle sammen! Kryss fingre, tær og neser for at Nie kommer opp i NORSK!Jaaaa, det syns jeg dere kan gjøre. Jeg blir trekt en gang neste uke, og norsk hadde vært himmelriket å kommet opp i. ^^ Will do Er endelig ferdig med prøveeksamen. Jeg har null ide om hvordan det gikk, er bare så glad jeg har fått det overstått. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) forresten, tennisdamer er veldig manndige... oi.. visste ikke at dobbelposting var mulig lengre.. trodde de bare flettet dem inn i hverandre... Endret 4. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Way to doublepost! Tennisdamer? "aaaAHHHAH!" "OOUUUUGH" "aaaaHHAH!" "OOUUGH!" "aaaAHHAH!" "OOUUUGH!" osv. Hvorfor kunne du ikke bare redigere in the first place? Endret 4. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg