Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Grattis! Noen kjente her som stiller opp som frivillig hjelpekorps rundt 5? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer Godmorgen godtfolk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 da må jeg stikke på skolen straks og ha muntig eksamen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gad, jeg misunner folk som blir ferdige på en halvtime. >.< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg misunner egentlig ingen som har eksamen... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei og hå folkens Ikke lenge til jeg skal ha muntlig skal bli deilig å bli ferdig med det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Lykke til alle dere smådyr med eksamen i dag, en ekstra stor lykke til til Kibs. Fordi hun fortjener det. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg misunner egentlig ingen som har eksamen... Tja. Hva ville du foretrukket? Å bli ferdig på en halvtime, eller å ha først en times skriftligdel, for så en 20minutter lang muntligdel som du må vente to timer på? Lykke til alle dere smådyr med eksamen i dag, en ekstra stor lykke til til Kibs. Fordi hun fortjener det. ^^ Takk, NiePie. Jeg trenger det. Klem? Jeg a? Du er smådyr. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) AH HERRELAWD. Stod opp nå, surfa meg inn på Dagbladet.no; "Streiken er over", og her sitter jeg som skal få muntlig fag i DAG. Men det starter i morgen..! *holde seg for bryst og puste tungt* Lykke til i dag Kibs, og alle andre som har eksamen! Går nok fint. Endret 4. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg misunner egentlig ingen som har eksamen... Tja. Hva ville du foretrukket? Å bli ferdig på en halvtime, eller å ha først en times skriftligdel, for så en 20minutter lang muntligdel som du må vente to timer på? Joda, jeg forstår hvorfor du ikke er overbegeistret. Lykke til iallefall Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hvorfor kunne ikke folket her streike? Meh. Uff, snart må jeg stikke til bussen. >.< Seriøst: Hvis jeg står skal jeg snakke enda mer om det enn jeg har snakket om selve eksamen så langt. Hvis jeg stryker så blir jeg enda mer whinete. Gled dere. Endret 4. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 AH HERRELAWD. Stod opp nå, surfa meg inn på Dagbladet.no; "Streiken er over", og her sitter jeg som skal få muntlig fag i DAG. Men det starter i morgen..! *holde seg for bryst og puste tungt* Lykke til i dag Kibs, og alle andre som har eksamen! Går nok fint. Var det nå jeg skulle nevne at jeg hadde sommerferie? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Gjør ikke meg noe, for resten av tida er det absolutt 100% IKKE-skole, bare susing de siste tre ukene med mine beste venner... Skyburt og Usynlig-Petter, altså. Mens DU! Må sitte og råtne alene, på det sikkert mørke, kalde og ufyselige nerderommet ditt! NEI! Jeg har syndet! En å/og-feil.... Endret 4. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, nå stikker jeg. Kommer sikkert til å komme innom senere. Nervevrak de luxe. Vrææææl! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 *nervevrak* Jeg er pingle -..- Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Dead man walkin`! *lysene blinker i den lange, mørke gangen* May Lord have mercy on his soul. *legge rose på gravsten* Now, for something comPLETELY different! EDIT: Neida nixx (tihiii), det går så bra. Sunt å være nervøs, da får du i gang adrenalinet som gjør at du har raskere reflekser! Alle vet jo at hvis sensor blir misfornøyd, hopper han i strupen på deg. Så, vær klar for enhver utfordring - vær nervøs! Endret 4. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Her snakker vi ikke eksamen, men tatovering. Og hvis jeg får enda raskere nervøsitets-reflekser enn det jeg har nå kommer jeg til og skvette og ødelegge tatoveringen o0 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ah, skoleavslutning - svarte dresser i overflod. Tror nok jeg skal klare å skille meg ut i blå rødstripet kortermet skjorte og knallgrønn t-skjorte med oransje og gult motiv. ): Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Gargh. Streiken måtte slutte akkurat nå. EN DAG TIL, så kunne jeg fått tilbake mobilen min først, i stedet for å være en uke uten. Jeg syns ikke unio burde blitt fornøyde. -.- Edit: Nåja, fornøyde var vel å ta litt hardt i. Men de burde ikke godtatt det. De burde streiket videre en dag eller to til. ._. Endret 4. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg