binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tu est = du er jeune = ordentlig barsk tu ne = du vil peux pas = absolutt boire le = helle mer (alkohol.) Mer øl kommer! Og takk for komplimentet, Demille. Setter jeg skikkelig pris på. Du er ikke så rent verst, du heller. Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvordan uttaler jeg "energi"? Rett ut, eller "enershi"? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Haha, det er gøy å ikke vite noen timer før Eksamen om Energi. Det kan uttales både som "energi" og "Enershi" så vidt jeg vet. Jeg ville uttalt det Enershi. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg tror det er dialektbasert, Zeromac. Personlig sier jeg enæshi, men jeg er jo fra Tønsberg. Ville ikke tro du får noen kjempereprimander dersom du sier motsatt av det som er "riktig" i ditt dialektområde! Du får ha lykke til i morgen, da! Altså, det ER dialektbasert. Så vidt jeg vet, ja? Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Henrik er du ferdig? Binko takker. Tror jeg går for enershi siden det er det jeg sier. Jeg er nervøs, skal opp 13.45 i morgen. Omg! : Endret 3. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei. Bestemte meg for å bli ferdig imorgen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Protip: Du må ikke frykte. Frykt er forstandsmorderen. Frykt er den lille døden som bringer total tilintetgjørelse. Du må se i øynene din frykt. Du må la den gå hen over og gjennom deg, og når den har passert må du vende etter ditt indre øye og se dens sti. Hvor frykten har vært vil intet vedbli. Kun du vil gjenstå. No worries. Frykten frykter meg. Blabla. Er du pen å se på? Hvordan uttaler jeg "energi"? Rett ut, eller "enershi"? Ennærshi. Næææt. Energi :---) Endret 3. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg sier enæshi, og jeg bor i Rælingen/akershus til informasjon så får jeg ikke sove i natt, når jeg bør Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Nå skal jeg ikke pirke for mye, men du mener [enærshi] og ikke [enershi]? For jeg ble litt usikker på om man kan si enershi, med "e" begge steder. Tror det helst blir enærgi eller enæshi... Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg må sove nå. God natt, Skarstad. Wish me luck 2morrow. Le oral francais. Faen, jeg skulle starta å forberede meg tidligere :---( Endret 3. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Natta Demille. Det går nok bra. Du har nok øvd nok. Og jeg er ikke noe pen å se på, men det teller jo ikke når du kun skal se fra navlen og ned. Lykke til alle eksamensbarn små, personlig trenger jeg kun streik i morgen for å slippe! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå skal jeg ikke pirke for mye, men du mener [enærshi] og ikke [enershi]? For jeg ble litt usikker på om man kan si enershi, med "e" begge steder. Tror det helst blir enærgi eller enæshi... Det blir enærshi ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så kommer jeg og er sær og sier "energi" rett frem Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg også lars. I want to have your babies! Må bare tillate meg og kåppipeiste fra chat, helt simultaneous sa vi det her; Capo: så da er det bare du igjen, håper du skal være her lenge, for jeg er ENSOM...BiNko: men jeg hopper i seng jeg Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg må sove nå. God natt, Skarstad.Wish me luck 2morrow. Le oral francais. Faen, jeg skulle starta å forberede meg tidligere :---( Le kommer til å gå magnesefic, for det har nemlig jeg bestemt. In other news: Jeg er kjempefordomsfri vedrørende musikk?? Superior. Endret 3. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Shikaru, kom deg i seng! Har ikke du muntlig eksamen i morgen? And that`s an ORDER! Skal legge meg jeg også. Mens jeg har deg her, du er flink til å tegne. Knalltøff stil. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 eksamen i morgen? jeg nei tegne/male eksamen starter på torsdag, og muntlig finner jeg ut om jeg kommer opp i den 12. men jeg skal på skolen i morgen faktisk, så god natt og takk takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Go morgen Norge! Jeg har ikke sovet et sekund og sett oz-livet bak murene i natt. Drar på om om 20 minutter.. I hate my sleeping habbets Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Heisann Daniel... Jeg stod opp bare for å sjekke om det ER streik i dag. Står ikke noe i noen tabloider, som vanlig. Dette har betydd streik hittil! Men utrolig dårlig oppfølging eller noe av tabloidene, står jo IKKE noe om det om morgenen. Er det innen klokka 06 00 at partene må ha løst... Nei faen det her gidder jeg ikke. Hiver meg i seng igjen, og.. JEG SKAL IKKE OPP I MUNTLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg