binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) What? Jeg? Nei, jeg er født i.. *regne* 1987, som gir en alder av... *regne* 18? Nei. 20. Blir 21 i år? Eller 22. Jeg er lovlig, helt sant... om en månede... Greit, jeg er 26. Disregard THAT! Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hah, tenkte meg det (at du er 14/15). Ellers hadde jeg blitt redd. Endret 3. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg tror det var en fornærmelse... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er det binko har fått i seg? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, jeg er født i.. *regne* 1987, som gir en alder av... *regne*Greit, jeg er 26. 2008 - 1987 = 21 år. Du er god til å regne! Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Takk, min 14 år gamle venn. /15, du kan jo ha fylt allerede. Og binko liker ikke å bli omtalt som et objekt.. Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Takk, min 15 år gamle venn. Er vi kommet lenger enn til August allerede?! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg kom plutselig på ett bilde jeg fikk fatt i for noen dager siden, som fikk meg til å tenke på Binko... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg husker snakk om fylleposter i so, trodde ikke slik fantes her.. eller er det bare binko som leker seg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg husker snakk om fylleposter i so, trodde ikke slik fantes her..eller er det bare binko som leker seg? Binko bare er slik, han. Jeg vil gjerne se ham fylleposte en gang da, det kunne vært episk. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Speaking of fylleposting: Når er det vi får se dette fra deg, nie? Er du halvparten så morsom på forumet som du er på telefonen i fylla så burde vi ha varsel i forveien så vi kan benke oss med popcorn og være klar til en god latter NOEN! Hold puppen min! Endret 3. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 *snip*Kjeften. ._.Aldri, jeg har ikke vært full siden nyttårsaften, og brisen en gang siden da. Jeg skal aldri mer drikke meg så drita. ._. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei, Nie! *komme fram fra bak gardiner med mussèrende vin og frossenpizza* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vegetariansk frozzenpizza? I så fall: *dra frem øl fra kjøleskapet* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjeften. ._.Aldri, jeg har ikke vært full siden nyttårsaften, og brisen en gang siden da. Jeg skal aldri mer drikke meg så drita. ._. Jeg slites mellom å ville drikke med deg fordi du hørtes ekstrem ut og det å ville holde meg unna fordi det sikkert blir litt slitsomt i lengda. Tror jeg satser på å drikke med deg en gang Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tja, det er Grandiosa. Grandiosa består vel for det meste av det samme som pappen den kommer i, så.. Hvis du ser papp som vegetariansk, klart. SCH...kååhl! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tja, det er Grandiosa. Grandiosa består vel for det meste av det samme som pappen den kommer i, så.. Hvis du ser papp som vegetariansk, klart. SCH...kååhl! Tu est tres jeune. Tu ne peux pas boire le ehm... alkohol... Driiiiiiiiit. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg slites mellom å ville drikke med deg fordi du hørtes ekstrem ut og det å ville holde meg unna fordi det sikkert blir litt slitsomt i lengda. Tror jeg satser på å drikke med deg en gang Gå for slitsomt, dropp "i lengden". x) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hah, tenkte meg det (at du er 14/15). Ellers hadde jeg blitt redd. Protip: Du må ikke frykte. Frykt er forstandsmorderen. Frykt er den lille døden som bringer total tilintetgjørelse. Du må se i øynene din frykt. Du må la den gå hen over og gjennom deg, og når den har passert må du vende etter ditt indre øye og se dens sti. Hvor frykten har vært vil intet vedbli. Kun du vil gjenstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg