Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som så Frustrerte Fruer nettop xD

Jeg! Jeg! Jeg! Teit. Jeg som liker Lynette og greier.

Hva tror folket. Er det garantert streik i morgen?

Streik, hvor? Tror du det går ut så mange i streik at når jeg skal ha muntlig eksamen 18. vil det ikke være noen sensor for meg? :----D

Og forresten; Jeg hater fransk. Teit språk.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Wooho. Der klarte jeg å ødelegge stereoanlegget mitt. Datt i gulvet faktisk, så nå er det bare lyd ifra en høytalere.

Jaja, har vart sine år. Fikk den i konfirmasjonsgave hos gamlingene.

Kanskje likså greit, 40" HDTV, ny pc-rig...så da er det lydbildet som mangler.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Tror jeg har klart å sprenge høyttalerne mine med feilkobling et sted jeg.

Skurrer fra center iaf, høres ut som bassen prøver å komme fra den :p

Nope, det gjør det ikke.

Delefilteret i høytaleren gjør at det du sier der er fysisk umulig.

Dessuten, om du har koblet minussiden på plussiden og vice verca, vil det kun resultere i fasefeil, ikke såkalt "sprenging".

Lenke til kommentar

Aha, det er et Z-5500 eller hva søren det heter. Det er ikke så alt for avansert, eller, kanskje det er noe funky baki suben, er vel der høyttaler-koblingene er når jeg tenker meg om.

Uansett, det høres ikke bra ut. Men for alt jeg vet (er ikke særlig teknisk av meg), så kan det være at jeg har sprengt en mikrosikring på lydkortet eller noe. Lignende har skjedd før :p

Lenke til kommentar
Aha, det er et Z-5500 eller hva søren det heter. Det er ikke så alt for avansert, eller, kanskje det er noe funky baki suben, er vel der høyttaler-koblingene er når jeg tenker meg om.
Da hadde du ikke hatt lyd i det hele tatt. :)

Ja, HiFi er en stor interesse for meg.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Aha, da gjelder det bare å prøve og lokalisere problemet. Hmm, problemene så ut til å komme etter at jeg skifta lydkort, kanskje jeg skal prøve med det andre høyttalersettet.

Men det får bli senere. Nå er det tid for å kose seg med platespiller og gamle Beatles-plater <3

Lenke til kommentar

Jeg liker snopp. 8D

Hva skjer? Ser alle på Help!, kanskje? (Legg merke til kanskje for å gjøre det bedre grammatisk.)

For jeg burde vært i seng for lenge siden mtp at muligheten for at det blir vanlig skole, og evt muntlig til fredag, for meg i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...