binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei. Hva tror folket. Er det garantert streik i morgen? Og jeg har blitt skadet av et imageboard igjen, forvent oppkast+ørevoks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som så Frustrerte Fruer nettop xD Så klart. Jeg har da ikke noe liv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som så Frustrerte Fruer nettop xD Så klart. Jeg har da ikke noe liv. Litt av en slutt, Gabrielle som to barnsmor xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Og så dere det med susan da? Mistet totalt hode FTW Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 blir morro neste sesong, nå har jo gutta til Lynette blitt skurker Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 neste sesong kommer til å hete Frustrerte fruer og homser da... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Noen som så Frustrerte Fruer nettop xD Jeg! Jeg! Jeg! Teit. Jeg som liker Lynette og greier. Hva tror folket. Er det garantert streik i morgen? Streik, hvor? Tror du det går ut så mange i streik at når jeg skal ha muntlig eksamen 18. vil det ikke være noen sensor for meg? :----D Og forresten; Jeg hater fransk. Teit språk. Endret 3. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Woohoo! Help! går på NRK1 "She's got a ticket to ride, she's got a ticket to ride, she's got a ticket to ride, but she don't care (My baby don't care)" *elsk* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Wooho. Der klarte jeg å ødelegge stereoanlegget mitt. Datt i gulvet faktisk, så nå er det bare lyd ifra en høytalere. Jaja, har vart sine år. Fikk den i konfirmasjonsgave hos gamlingene. Kanskje likså greit, 40" HDTV, ny pc-rig...så da er det lydbildet som mangler. Endret 3. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror jeg har klart å sprenge høyttalerne mine med feilkobling et sted jeg. Skurrer fra center iaf, høres ut som bassen prøver å komme fra den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Wohoo somthing something somthing Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Still så er det jo kjipt. -- Viss du hater fransk kunne du ha tatt noe annet? :\ Jeg hadde 2 uker tysk, det holdt. Praktisk prosjektarbeid ftw Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror jeg har klart å sprenge høyttalerne mine med feilkobling et sted jeg.Skurrer fra center iaf, høres ut som bassen prøver å komme fra den Nope, det gjør det ikke. Delefilteret i høytaleren gjør at det du sier der er fysisk umulig. Dessuten, om du har koblet minussiden på plussiden og vice verca, vil det kun resultere i fasefeil, ikke såkalt "sprenging". Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Whoah oh. Posta på 00:00. Det betyr at det jeg skriver i denne tråden, blir sant! Jeg vil ha OSTESMØRBRØD! Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aha, det er et Z-5500 eller hva søren det heter. Det er ikke så alt for avansert, eller, kanskje det er noe funky baki suben, er vel der høyttaler-koblingene er når jeg tenker meg om. Uansett, det høres ikke bra ut. Men for alt jeg vet (er ikke særlig teknisk av meg), så kan det være at jeg har sprengt en mikrosikring på lydkortet eller noe. Lignende har skjedd før Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Aha, det er et Z-5500 eller hva søren det heter. Det er ikke så alt for avansert, eller, kanskje det er noe funky baki suben, er vel der høyttaler-koblingene er når jeg tenker meg om.Da hadde du ikke hatt lyd i det hele tatt. Ja, HiFi er en stor interesse for meg. Endret 3. juni 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aha, da gjelder det bare å prøve og lokalisere problemet. Hmm, problemene så ut til å komme etter at jeg skifta lydkort, kanskje jeg skal prøve med det andre høyttalersettet. Men det får bli senere. Nå er det tid for å kose seg med platespiller og gamle Beatles-plater <3 Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker snopp. 8D Hva skjer? Ser alle på Help!, kanskje? (Legg merke til kanskje for å gjøre det bedre grammatisk.) For jeg burde vært i seng for lenge siden mtp at muligheten for at det blir vanlig skole, og evt muntlig til fredag, for meg i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg