Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gwaaah. Slutter på jobb om 35 minutter og har mat ventende hjemme. Sulten NÅ!
*kaste over litt pannekake til*

Synd vi ikke har bacon =(

Ja. Og i morgen dør jeg takket være det valget. Gøy.

Neida, du er flink så det går bare godt skal du se :)

Lenke til kommentar
Neida, du er flink så det går bare godt skal du se :)

Jeg har begynt å gi faen. Det tyder jo bra.

Å blande kryss og b er i mange sosiale kretser sett på som en synd verre enn det å.. gå.. på feil offentlig toalett (gå på damedoen når du er mann og omvent). What is that.

Kan være ille det, ja. :p

Lenke til kommentar
Hva gjør man der? Spiller man bass dagen lang, eller må man ha masse teori og synging og sånt?

Gjør mye forskjellig. Aner ikke hvordan det er nå etter reformen, men vi har kor, hovedinstrument, bi-instrument, arrangering og komponering, dirigering, band-spilling, musikkhistorie, kunst og kulturhistorie og mye sånne rare ting. Og så selvsagt allmennfag i tillegg: Norsk, matte, naturfag, engelsk, historie, religion, etc.

Men jeg legger meg. Wish me luck for tomorrow.. Jeg trenger det. >.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Hva gjør man der? Spiller man bass dagen lang, eller må man ha masse teori og synging og sånt?

Gjør mye forskjellig. Aner ikke hvordan det er nå etter reformen, men vi har kor, hovedinstrument, bi-instrument, arrangering og komponering, dirigering, band-spilling, musikkhistorie, kunst og kulturhistorie og mye sånne rare ting. Og så selvsagt allmennfag i tillegg: Norsk, matte, naturfag, engelsk, historie, religion, etc.

Men jeg legger meg. Wish me luck for tomorrow.. Jeg trenger det. >.<

Det virker heftig, og i morgen går det flott.

Lenke til kommentar

I dag kjefta jenta bak disken på Bunnpris meg opp fordi jeg hadde forlatt henne på lørdag.. Sånn går det når man ikke kan holde alkoholen sin, jeg husker ikke en dritt av det :(

Er nesten redd for at jeg har gått glipp av et ligg elns.

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke jeg. Jeg kunne tenkt meg å se Star Wars og LoTR i full HD.

Men ooh, så kos. Holdt på å koke over her inne, stikker med en kompis ut og plutselig er vi i Trondhjem hvor han kjøper seg et EOS 450D, så drar vi hjem, spiser burger med alt for mye kinakål og preiker skit med noen andre venner i 2-3 timer mens vi leker med kameraet og glemmer tiden.

Slikt liker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...