Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ters er avstanden mellom f.eks en C og en E. Sekund er det Lisa gikk til skolen begynner med, f.eks. fra C til D. Kvint er.. hm.. en greie.

Og jeg tror nok ikke jeg skal spille inn noe, nei. :p Eller.. If you reeeeaaaaally need it, så kan jeg lage filer i finale til deg.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal du ha om?

Krl, bønn og frelse + Ungdomskultur og skjønnhetsideal. Så det er jo null stress :)

Er det på torsdag?

Vel, mye heller matte enn krl. I krl må man lære seg ting og fremføringen har mer å si, i matte kan man liksom lage oppgaver og bare fortelle om de. Chill.

Lenke til kommentar
Fancy. Jeg tror kanskje jeg kan synge en ters og en sekund. Om jeg kan ta utgangspunkt i Lisa gikk til skolen.

:fun: and if I can do it, you can probably do it eleventy billion times better so. You will ace tomorrow.

Lenke til kommentar
Fancy. Jeg tror kanskje jeg kan synge en ters og en sekund. Om jeg kan ta utgangspunkt i Lisa gikk til skolen.

:fun: and if I can do it, you can probably do it eleventy billion times better so. You will ace tomorrow.

Da får du en stor ters.

Tingen er at jeg faktisk ikke kan synge. Ikke for fem flate øre. Det er så falskt at det er helt jævlig. Det er en grunn til at jeg har bass som hovedinstrument. *host*

Lenke til kommentar

10 poeng til IT-ansvarlig på en skole her i Aust-Agder.

Han har klart å publisere Programvare lisenser.xls slik at den er fri til nedlasting via Fronter.

Her snakker vi om Office 03/07 med ubegrensede installasjoner, Windows 2003/2007 Server og Adobe CS3 Master Edition All Languages eller noe slikt.

Og han kaller seg IT-ansvarlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...