Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utsettelser er alltid gøy. Prøveeksamen kan vente til.. ikke i morgen i alle fall. Trodde aldri ejg skulle si dette, men jeg håper heller at vi kommer opp i matte på skriftlig eksamen så jeg slipper å dumme meg ut for læreren i morgen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg ler meg skakk ihjel av Dave Chapelle ass xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utsettelser er veldig gøy Muntlig i morgen. Det KAN være en fordel å bare gå gjennom det jeg skal fremføre en gang, hvertfall... -___-' Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg ler meg skakk ihjel av Dave Chapelle ass xD Dave er dritmorsom. For what it's worth er jo en evig klassiker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utsettelser er veldig gøy Muntlig i morgen. Det KAN være en fordel å bare gå gjennom det jeg skal fremføre en gang, hvertfall... -___-' Hva skal du ha om? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg ler meg skakk ihjel av Dave Chapelle ass xD Dave er dritmorsom. For what it's worth er jo en evig klassiker. klipp fra den jeg har sett Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nabojenta logget seg nettopp på msn... Med nicket "Pussy-girl"... HUN ER 11! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 *angre på at man fikk til mrbjoern til og regge seg på Facepunch* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nabojenta logget seg nettopp på msn... Med nicket "Pussy-girl"... HUN ER 11! HAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Synes det ble veldig sært... Jeg tenkte ivartfall feil når jeg så henne logge på... :S Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Søte greier. Nå har jeg blitt oppspist av mygg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Synes det ble veldig sært... Jeg tenkte ivartfall feil når jeg så henne logge på... :S Der kunne jeg kommet med en komentar, men siden du er så snill, så skal jeg ikke Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Søte greier.Nå har jeg blitt oppspist av mygg. Uh ohes. Gått bra med lesinga, da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Uh ohes. Gått bra med lesinga, da? Øh. Uh. Hæ? Hva snakker du om? Neida. Jeg satser fortsatt på å stå. Håper det i alle fall. Baaah. Gav opp i sekstida i dag, egentlig. Ble bare frustrert. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Uansett hva de spiller skal du helt umotivert bare.. synge.. nasjonalsangen! Og ta med et norsk flagg. Insta-win. OG TA PÅ DEG.. strikkagenser Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Og skifte etternavn til Toska? Tror ikke det blir litt varmt og garantert innleggelse? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 men men.. men.. you have the chance to generate so much lulz! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nabojenta logget seg nettopp på msn... Med nicket "Pussy-girl"... HUN ER 11! GIEF MSN PLX! :--{D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 men men.. men.. you have the chance to generate so much lulz! Jeg vurderer: Lærer: "Syng en stor ters." Meg: "Jeg kan ikke synge en stor ters, MEN jeg kan synge en kvint!" Lærer: "Syng en sekund, da." Meg: "Jeg kan ikke synge en sekund, MEN jeg kan synge en kvint!!!!! :D :D " Det må jo bare garantere sekseren. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva i alpakka er en TERS og en sekund? Og en kvint? RECCORD AND UPLOAD PLES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg