Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skrekken er og se filmen twice, eller å se filmen og treffe på hun andre..

Kaufmann: Salt N pepper-tema in bed hadde vært supert da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dani, ah.

Jeg fikk mld fra ukjent nr i går. Lurte på om jeg ville jobbe på festivalen. Når jeg søker opp nr så kommer det ikke opp noe og jeg aner ikke hvilken festival det er snakk om. Enten er det Sveinung som lurer på om jeg vil jobbe på Storås, ellers så er det lærerne mine som lurer på om jeg vil jobbe med noe funky filming på Steinkjerfestivalen.

Lenke til kommentar

ahh så det står i bibelen at "uskikkelige barn skal steines"?

kan jeg si det på eksamen imorgen da?

også en ting til, hvis stat og kirke skilles, kan kirken gjøre som de vil da, eller styrer norges lover dem litt fortsatt som f.eks. at kvinner ikke kan bli prester. ?

Kan kirken sparke alle kvinner og nekte dem å snakke i menigheten etc. hvis statskirke avskaffes?

Lenke til kommentar
ahh så det står i bibelen at "uskikkelige barn skal steines"?

kan jeg si det på eksamen imorgen da?

også en ting til, hvis stat og kirke skilles, kan kirken gjøre som de vil da, eller styrer norges lover dem litt fortsatt som f.eks. at kvinner ikke kan bli prester. ?

Kan kirken sparke alle kvinner og nekte dem å snakke i menigheten etc. hvis statskirke avskaffes?

Er du sikker på at det er eksamen du skal ha i morgen?

Lenke til kommentar

Jeg har ett varmt rom, og en uggen, depresiv stemning i huset. Om jeg finner på å bevege meg utenfor mine fire vegger.

Noe er det som gjør folk gretne her, og jeg akter ikke å finne ut hvorfor.

Still... det er varmt her, og jeg har ikke mat. What to do oO

Lenke til kommentar
Eller:

1: Flytte seg over på laptopen

2: utsette problemet enda lenger.

Det fungerer sikkert også... Men det er ikke like gøy. :)

Jeg kunne jo tilbudt meg å reparere pc-en for deg, mot ett lite vederlag, selvfølgelig. Men forumets retningslinjer forbyr meg dette...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...