Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

FMJ og aCO

EwS er kjedlig,dårlig og Tom Cruise

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Tjoho! Nå har jeg fått ned temperaturen inne. Bare 28,2 grader inne nå. Ute er det 25,3. Men inne slipper jeg hvertfall å bli mere brent.

Noob.

Skaff deg smart patent som meg, vifte som blåser ut vinduet og skaper en luftgjennomstrømning som går forbi meg og gir meg vind og behag.

Lenke til kommentar
Tjoho! Nå har jeg fått ned temperaturen inne. Bare 28,2 grader inne nå. Ute er det 25,3. Men inne slipper jeg hvertfall å bli mere brent.

Noob.

Skaff deg smart patent som meg, vifte som blåser ut vinduet og skaper en luftgjennomstrømning som går forbi meg og gir meg vind og behag.

Gief!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kubrick= Alle minus Eyes wide shut

Hvorfor ikke Eyes Wide Shut? Syns den er herlig å se om natta alene.

EWS er oppskrytt. Den grenset på kjedelig til tider.

I sayd that

Lenke til kommentar
Kubrick= Alle minus Eyes wide shut

Hvorfor ikke Eyes Wide Shut? Syns den er herlig å se om natta alene.

EWS er oppskrytt. Den grenset på kjedelig til tider.

Pøh. Jeg har ikke hørt så veldig mange skryte av den, så oppskrytt kan jeg ikke si meg enig i.

Men jeg syns at den er herlig. Tom Cruise duger faktisk i den filmen. For ikke å snakke om Nicole Kidman!

Lenke til kommentar
Pøh. Jeg har ikke hørt så veldig mange skryte av den, så oppskrytt kan jeg ikke si meg enig i.

Men jeg syns at den er herlig. Tom Cruise duger faktisk i den filmen. For ikke å snakke om Nicole Kidman!

Når den er oppskrytt og få skryter av den så sier det litt om filmen. :p

I motsetning til deg så syntes jeg slettes ikke skuespillet overbeviste i det hele tatt. Det var platt og uengasjerende.

Historien var over gjennomsnittet god, men dessverre ble den ikke presentert på en god måte.

Dette er siste spm fra min side i dag, men utestengt på engelsk? :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=474228&hl=

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...