langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Thank you very much Litt skrivesperre eller hva en man kaller det Og forresten chilifiger, de sier ikke soccer nedi england Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 It was there football was invented....? Fixed! Kun amerikanerne kaller det for soccer. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 fuckings finvær og streiken som rammet alle andre klasser en min har totalt drept all lærelyst. hva faen skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ... Og i Norge har man soccer på beina... Rare greier... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) fuckings dobbelpost også faen faen faen faen Endret 3. juni 2008 av AndyF Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 It were thar fotballj was invented....? Fixed! Kun amerikanerne kaller det for soccer. Refixed fuckings finvær og streiken som rammet alle andre klasser en min har totalt drept all lærelyst. hva faen skal jeg finne på? Trackmania Nations? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) @andyf: Ikke poste samme ting to ganger Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) It was there football was invented....? Fixed! Kun amerikanerne kaller det for soccer. ja, han sa på engelsk, så da teknte jeg vist amerikansk... jeg skrev soccer edit: Kan noen hjellpe meg med å lage enn fin innledning til temaene Homofili og statskirke, altså de skal være sammen f.eks. at homofile burde få lov til å gifte seg i kirka eller bli prest. dette skal jeg diskutere imorgen på eksamen muntlig... Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Is og sol og varme. Nå trenger jeg bare noen som vil være med å bade, så blir jeg fornøyd ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) omg. skulle rydde litt jeg da, og akkuratt etter jeg er ferdig, så skjer detta. fint ikkeno traff 360n Edit: en hylle som ramla ned Endret 3. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ganske gull vill jeg si, kjiipt å fått rød ring nå og sendt den på verksted! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Åssen greide du det Shikaru? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg gjorde ingenting. rydda opp ting fra sofaen også hørte jeg et smell. håper ikke jeg har fått noen rød ring. haha det har jeg unsluppet foreløpig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 *smelte stille og rolig sammen med sjokoladen bak skjermene* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg gjorde ingenting. rydda opp ting fra sofaen også hørte jeg et smell.håper ikke jeg har fått noen rød ring. haha det har jeg unsluppet foreløpig Rart hvis du hadde fått det vel? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 nja man veit aldri. det rista ganske bra i bordet. *rydde bort resten* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Jeg hater emoer"- jeg hater trangsynte mennesker "Jeg og" "Emoer er dumme." Ahh... dagens Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 nja man veit aldri. det rista ganske bra i bordet.*rydde bort resten* Ps3 tåler slikt Men noen som kan hjelpe meg å over sette dette?: og allerede i sin første sesong varslet Liverpool om kommende storhetstider Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg vil gi deg verden om du bare holder meg tett inntil deg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Already in their first seson the Liverpool FC notified coming days of glory Rett meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg