L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg trodde Clue ble stengt hvis man ikke hadde passord elns? Vel. Den versjonen jeg har viser ingen tegn til noe sånt. Det står også at den tilhører FMC Kongsberg, Subsea når jeg trykker på about, men det er en annen historie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vel. Den versjonen jeg har viser ingen tegn til noe sånt. Det står også at den tilhører FMC Kongsberg, Subsea når jeg trykker på about, men det er en annen historie Hey, FMC er partneren vår Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hey, FMC er partneren vår Nå er FMC egentlig partner med veldig mange, siden de har produsert alt fra traktorer til armerte personellkjøretøy til subsea manifolder for gassutvinning. What do you do again? Endret 3. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hey, FMC er partneren vår Nå er FMC egentlig partner med veldig mange, siden de har produsert alt fra traktorer til armerte personellkjøretøy til subsea manifolder for gassutvinning. What do you do again? Man er ikke mann mm. man har skrudd på minst en 12" manifold. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da var Sameboe fått sitt fag i muntlig med tema, og det ble *trommevirvel*: KRL med Gud og menneskesyn i forskjellige religioner Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) * Endret 3. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) * Endret 3. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da er jeg ikke mann. Joda, vi satser skinka på at du er det. Du er nå gutt og liker whisky vel? Da er man mann. Dog, Jonnie Walker, Jack Daniels og all annen bourbon går ikke under betegnelsen whisky. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 THIS IS NOT A DOBBELTPOST, THIS IS SPAM. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Joda, vi satser skinka på at du er det. Du er nå gutt og liker whisky vel? Da er man mann. Dog, Jonnie Walker, Jack Daniels og all annen bourbon går ikke under betegnelsen whisky. Sant det. Men jeg har aldri skrudd på en 12" manifold da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sant det. Men jeg har aldri skrudd på en 12" manifold da.DET FÅR DU SIKKERT GJORT I LØPET AV LIVET, JEG TAR DEG FOR EN GOD FISK FOR DET! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da var Sameboe fått sitt fag i muntlig med tema, og det ble *trommevirvel*: KRL med Gud og menneskesyn i forskjellige religioner Fornøyd med det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) * Endret 3. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 DET FÅR DU SIKKERT GJORT I LØPET AV LIVET, JEG TAR DEG FOR EN GOD FISK FOR DET!Hvis ikke så får du si fra om båten deres tar tar en tur til grenland så jeg får skrudd litt på "din" manifold. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) cHilfiger: Bruker clue du også ja? Hell yeah, fulgte med jobb pcen til mamma. litt hit og litt ditt så var det på plass hos meg også edit: MetroN gratulerer med dagen! Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 18 år i dag. Hurra Weey gratulerer ! kos deg med å drikke en kasse øl foran foreldrene dine for senere å måtte kjøpe rusbrus til fjortiser! gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg