edge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er dåpsløfter? Noe helvetes drit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Meg og? :|Edit: Luls sjekk hw.no forsida! WOW! Takk gud for adblock akkurat nå. kan noen forklare meg hvor aoc reklamen er? Gjetter vilt på at det er HW-forsida. Korrektum OMG!Så for alle som bruker hw-theme så får man AoC over hele skjermen? lol. Ikke nå lenger. Var visst en glipp som Ueland fikset på 1-2-3 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 snakker om aoc... gjett hva jeg skal spille nå GTA? SOF 2? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er dåpsløfter? konfirmasjon er en bekreftelse på dåpsløftene, hvis jeg får spørsmål om hva ddåpsløfter er, hva skal jeg svare? "Jeg, <instert navn>, er ved mine fulle fem, og lover herved å bli døpt..." Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er dåpsløfter? Noe helvetes drit. skal jeg si det på eksamen i morgen da menerer du? hva er dåpsløfter? konfirmasjon er en bekreftelse på dåpsløftene, hvis jeg får spørsmål om hva ddåpsløfter er, hva skal jeg svare? "Jeg, <instert navn>, er ved mine fulle fem, og lover herved å bli døpt..." takker... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 snakker om aoc... gjett hva jeg skal spille nå Sex Vila 3D? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er dåpsløfter? Noe helvetes drit. skal jeg si det på eksamen i morgen da menerer du? Ja de synes jeg absolutt! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 da gjør jeg det edge HVa er det presten sier i en begravelse, det er noe med 2fra jord er du kommet og til jord skal du bli"...trenger littt seriøse svar Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Fra jord er du kommet *kaste jord på kiste* og til jord skal du bli *kaste mer jord på kiste*" Og hva med å finne ut av dette selv, chilfiger? www.google.com og no.wikipedia.org er gode hjelpemidler. x) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 da gjør jeg det edge HVa er det presten sier i en begravelse, det er noe med 2fra jord er du kommet og til jord skal du bli"...trenger littt seriøse svar Det hadde vært evig bra hvis du hadde sagt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Fra jord er du kommet *kaste jord på kiste* og til jord skal du bli *kaste mer jord på kiste*" "lalallaalala gjennoppstå" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Fra jord er du kommet *kaste jord på kiste* og til jord skal du bli *kaste mer jord på kiste*"Og hva med å finne ut av dette selv, chilfiger? www.google.com og no.wikipedia.org er gode hjelpemidler. x) Tror han ville ha HELE sitatet. Du glemte "av jorden skal du igjen oppstå" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror han ville ha HELE sitatet.Du glemte "av jorden skal du igjen oppstå" Ja, fillern. Jeg følte det var noe som manglet. Men du glemte "*kaste enda mer jord på den stakkars kista*". ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Mente hele greia, har søkt en del på tingene jeg spør om, og når jeg bare søker på"Fra jord er du kommet" som jeg kan så kommer det bare Fra jord er du kommet til vin skal du bli" tusen takk for alle svar edit: ingen forlag til hva slags bilder jeg kan ha i PPT om humanisme? Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet hvordan du skriver innlevelse på engelsk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 edit: ingen forlag til hva slags bilder jeg kan ha i PPT om humanisme? Hva med: Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) 1.insight 2.sympathetic insight (f.eks. she describes the life of a battered woman with a sympathetic insight unequalled before) 3.empathy edit: TAkk Nie, du er en knupp... Hvorfor da-vincis proportions of the human figure? Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 cHilfiger: Bruker clue du også ja? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg trodde Clue ble stengt hvis man ikke hadde passord elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg