n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gaaaah! Eksamen forberedelese er kjedelig! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis detter er snakk om VG så har alt fått nye navn. matte T, matte P, matte R, matte S osv.. Gaaaah! Eksamen forberedelese er kjedelig! aahhh, ferie er gøy Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Gaaaah! Eksamen forberedelese er kjedelig! aahhh, ferie er gøy Hva er ditt navn og personnummer? Og for ikke å gjøre det vanskelig: Hvor bor du? Endret 3. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det hørtes idyllisk ut før jeg leste siste ordet. xD 8D Jeg er alltid på utkikk etter nye hobby'er da, så du kan sikkert vise meg til noe mer interesant, jeg er åpen for alt.. Og da mener jeg ALT. I'm a slut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva er ditt navn og personnummer?Og for ikke å gjøre det vanskelig: Hvor bor du? Harr bejamin jeg bor..... eh...... på slottet! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ampute fethis? Det har jeg faktisk nappa den til et par ganger, men skal ikke så mye til for å opphisse meg Everything goes! Unntatt gay pron.. Shemales er helt greit liksom, må være pupper inni bildet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 God morgen. hva driver alle forumtrolla med? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 God morgen. hva driver alle forumtrolla med? Jeg er tilbake etter 2 ukers ferie! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helvetes bokklubber. Jah. Jeg sitter og avbestiller bøker for meg og min mor, og jeg mangler medlemsnummeret mitt, forbanna imbesile jævler av noen kontorrotter som jobber for disse bokklubbene. Jah. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Selv om det er streik så har vi full dag i dag. Jippi Jaja, i morra blir det totimers dag Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helvetes bokklubber. Jah. Jeg sitter og avbestiller bøker for meg og min mor, og jeg mangler medlemsnummeret mitt, forbanna imbesile jævler av noen kontorrotter som jobber for disse bokklubbene. Jah. Jah. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg er tilbake etter 2 ukers ferie! Gratulerer! Hvordan var det? Also: Hva faen gjør all den AoC-reklamen som bakgrunn her? Endret 3. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gud vet, men det var forbasket irriterende. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helvetes bokklubber. Jah. Jeg sitter og avbestiller bøker for meg og min mor, og jeg mangler medlemsnummeret mitt, forbanna imbesile jævler av noen kontorrotter som jobber for disse bokklubbene. Jah. Jah. YAH TRICK YAH!! Link thingy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heldigvis så forsvant den når jeg byttet skin. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) hva er "fortapelse"? edit: fortapelse =helvete? Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer! Hvordan var det? Var helt greit det, litt kjedelig å ikke kunne lufte mine tanker til randoms på the interwebs, men jeg overlevde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er "fortapelse"? edit: fortapelse =helvete? forta'pelse -n rel, bibl: det å bli skilt fra Gud for alltid; det å leve uten Gud; undergang, fordømmelse frelse og f- / evig f- / f-ns mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg