Arinomi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg personlig skal se om jeg finner mirakelkurer for å sovne fort. Det trengs. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 *gjesp* Jeg sitter å sikkler på vannavkjøling og nytt kabinett. Jeg viste det var døden for meg å begynne å bestille ny hardware Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lyst til å bare skrike i dag. Eller ødelegge noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men i allverden Snublefot, hvorfor det da? :\ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg personlig skal se om jeg finner mirakelkurer for å sovne fort. Det trengs. Det kalles alkohol det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fordi people suck. Ja, det er sant det da..men ikke gi opp alt håp! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fordi people suck. Hey, that's a good thing Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Morn, nok en gang, lack of sleep og chill skoledag. Blir film hele dagen etter skolen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fordi people suck. Hey, that's a good thing Du om det. Skaptøsen vår. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fordi people suck. Hey, that's a good thing Liek... Ttly Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gah. Her trodde jeg jeg bare var allergisk, men har faen meg klart å bli forkjøla i 30 varmegrader og sol. Uten å finne noe kaldt, verken kaldt vann i kranen eller en mulighet til å kjøle ned rom med aircondition. *oppgitt* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 heihei folkens nevnte jeg at jeg har ferie? Gah. Her trodde jeg jeg bare var allergisk, men har faen meg klart å bli forkjøla i 30 varmegrader og sol.Uten å finne noe kaldt, verken kaldt vann i kranen eller en mulighet til å kjøle ned rom med aircondition. *oppgitt* Hvor bor du? Jeg også vil ha sol! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Og dagen før dommedag har begynt med hodepine, ekstrem trøtthet, kvalme og svimmelhet. Dette må bare bli bra. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei folkens. Da har jeg blitt trukket ut til N/M i eksamen... Skal ha om Hydrokarboner. Yay... Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 startet dagen med sol inne på rommet i dag jeg :/ ble litt skuffa.. hehe 23 grader her i byen akkurat nå så nå sitter jeg på jobb å drikker kaaaald cola, å leser på HW forumet IT jobb med 9 ansatte å en Cola automat i salgsavdelingen er GOOOOD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) N4w: Heldiggris. Endret 3. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei folkens.Da har jeg blitt trukket ut til N/M i eksamen... Skal ha om Hydrokarboner. Yay... Hydrokarboner er ikke dumt, heldig med den Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Som om Urkel skulle sagt det sjøl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg