Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så glad jeg har sommerferie.

I kveld har jeg hatt LOTR-maraton, spilt Baldur's Gate og storkost meg generelt :love:

Hei! lurker her, siden jeg har liten postcount tviler jeg på dere tar meg seriøst! Men heyya hows it hanging og whatsup, gi meg noe å lese på skolen imorra, much love :D

 

 

(Kommer til å være i det skamfulle hjørnet imorra, surprise party for en venninne ble til flatfyll, hurra mandag!)

Lenke til kommentar

BG1 og prøver febrilskt å få ord ut av huet mitt. Mer eller mindre umulig : <

 

Blir nok ikke AoC på meg med det første.

Først skal jeg legge WoW på hylla frem til WotLK, evt. til Sinnerboy får priesten sin til 70, og dessuten har jeg nok med Baldur's Gate og å pløye meg gjennom flerfoldige bøker av R.A. Salvatore :love:

Lenke til kommentar

Verandavegg, samt noe greier i svalgangen her hjemme, og så bærer det til Stavanger hvor jeg skal male farmors grunnmur og leke rydd- og kast-gutt *grøsse over tanken*

 

edit: Nei, time to hit the sack I guess.

Finner vel aldri ut om det er lydkortet som er fubar eller høyttalerne. I alle fall ikke nå, får ta det i morra natt. Sikkert mer opplagt da.

 

*poff*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Spennende. Blir vel å plukke stein i morra også vil jeg tro. Gammlingen driver å ordner plen på baksiden av huset og det er så djævelsk mye stein der og det går så utroooolig treigt. Skal snike med meg brodern sin mp3-spiller så jeg har noe å høre på mens en arbeider. Meldt pent vær også, så kanskje en skal være så barsk at en tar av seg på overkroppen og prøve å få litt sol på en likblek skrott.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...