MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei nei Har hatt en homofil venn jeg(ikke Datasjur ) men mistet han... Jammen... daså. ^^ Noe lenger tror jeg ikke vi strekker det her i kafeen. Før Frederic finner på å stenge tråden eller noe. xD (I has an msn in my profile, you know) Men ja... legge seg. Det skal man aller først. Natten forumtøser Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Meny på Arena-senteret. Kanskje jeg skal stikke innom en tur da ^^ Jobber fra 9-14.. I morra skulle det visst komme 6 europaller med varer som vi skulle sette ut, så du finner meg blant hyllene et sted. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg dreit sånn rimelig i å komme presist til jobb i dag. Gikk til sentrum for å spiose og jeg koste meg såpass at jeg dreit i at jeg ble et kvarter forsinket. Jobber så mye her at jeg kunne nesten ha flyttet inn her. Så nå er det stille og rolig og natten senker seg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå kvelder jeg og. Kos deg på jobb, Knewt( ) Natta folk! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jobber fra 9-14.. I morra skulle det visst komme 6 europaller med varer som vi skulle sette ut, så du finner meg blant hyllene et sted. Du kan godt flytte til etter 4 synes jeg... jobber jeg også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal kose meg. Jeg følger i Harry Benjamin og edges fotspor og legger meg. Natta. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dette er en nyttig URL. Den kan gi deg et annerledes bilde av verden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dette er en nyttig URL. Den kan gi deg et annerledes bilde av verden. Propaganda og løgner!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Propaganda og løgner!!! Beklager. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Beklager. Mener du virkelig at det finnes en verden der ute som er så ond? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mohahaha! Jeg og noen venner skal legge oss oppe i Brannfjellskogen med kikkert og spionere på HW-fotballspillere under treffet. Jeg skal sjekke hvor mange jeg kan navngi, uten at dere vet noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du avslørte skrønen din når du inkluderte venner i den, Underpants. Pow! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du avslørte skrønen din når du inkluderte venner i den, Underpants. Pow! Vær stille! Bare fordi andre ikke kan se dem, betyr det ikke at de ikke finnes. :< Uansett hvilken vei, stuper jeg i madrassen nå. God natt! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvorfor legger alle seg? er jeg den eneste som har ferie? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har også ferie, eller i hvertfall fridag i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja,jeg skal på jobb imorgen.. Nattw Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvorfor legger alle seg? er jeg den eneste som har ferie? Du kan jo gjette hva jeg driver med, hehe. For dere intetanende tullinger: Eksamen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ferdig meg eksamen jeg, Zeromac Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har fri på grunn av streiken. Liten sjans for at jeg må opp til muntlig nå. Deeet er likbart. Er 50% sjanse for at jeg må opp HVIS STREIKEN IKKE AVBLÅSES INNEN ONSDAG. Gah jeg snakker ikke om annet enn streiken. Men den er jo... en del av hverdagen min! Synkronisert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg