Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

:cry:

 

*Løpe og finne seg kvinnfolk!*

Ikke ta det så tungt da =/

 

*gi kvinfolk til*

 

*roe seg ned*

 

Hva heter du egentlig? Bjørn?

Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D

 

You are evil.

Jeg har brukt the hard way på den jeg. Jeg lot som om jeg var taper i 8. og 9. og begynte sånn smått og menge meg med jenter i 10. alle trodde jeg var homo, men jeg samla bare info. Dette i tillegg til god hjelp fra kk.no har gjort meg til den "damemagneten" jeg er idag :)

 

*værestolt*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter du egentlig? Bjørn?

Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D

 

You are evil.

Jeg har brukt the hard way på den jeg. Jeg lot som om jeg var taper i 8. og 9. og begynte sånn smått og menge meg med jenter i 10. alle trodde jeg var homo, men jeg samla bare info. Dette i tillegg til god hjelp fra kk.no har gjort meg til den "damemagneten" jeg er idag :)

 

*værestolt*

Du er ondere. ^^ Denne jenta kommer jeg aldri til å treffe (forhåpentligvis) fordi hun flytter til Thailand om en måned.

Lenke til kommentar
Ingen gay`s i mitt liv da.... hint hint mrbjorn

Jeg har fremdeles ingen interesse i deg...

 

Kjenner nok av de som faktisk ER homofile. :)

 

mrbjoern, gi meg et skikkelig bra homo-triks! Jeg har allerede sagt at jeg sitter og synger med på Apologize, så stryk den. :p

Om du snakker med meg på msn i morgen en gang, så... :)

 

Mrbjoern, aka Harry Benjamin tusler nemlig til sengs nå.. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...