Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 *Løpe og finne seg kvinnfolk!* Ikke ta det så tungt da =/ *gi kvinfolk til* *roe seg ned* Hva heter du egentlig? Bjørn? Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D You are evil. Jeg har brukt the hard way på den jeg. Jeg lot som om jeg var taper i 8. og 9. og begynte sånn smått og menge meg med jenter i 10. alle trodde jeg var homo, men jeg samla bare info. Dette i tillegg til god hjelp fra kk.no har gjort meg til den "damemagneten" jeg er idag *værestolt* Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heeei Underpants... *approach from other side of room with mysterious, blueyish drink* Her. Drikk. Bli med på toalettet en tur. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva heter du egentlig? Bjørn? Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D Bjørn er etternavnet og.. velkommen i homoklubben da xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva heter du egentlig? Bjørn? Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D You are evil. Jeg har brukt the hard way på den jeg. Jeg lot som om jeg var taper i 8. og 9. og begynte sånn smått og menge meg med jenter i 10. alle trodde jeg var homo, men jeg samla bare info. Dette i tillegg til god hjelp fra kk.no har gjort meg til den "damemagneten" jeg er idag *værestolt* Du er ondere. ^^ Denne jenta kommer jeg aldri til å treffe (forhåpentligvis) fordi hun flytter til Thailand om en måned. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, hehe. =] Nå er det snaaart leggetid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jørn Bjørn Aldri vært noe homo-rykter om meg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jørn Bjørn Aldri vært noe homo-rykter om meg Du er så sinnsykt på vidda... Det er ikke så vanskelig å få til de homoryktene, btw. Msn/pm for tips. Tar smilyer i betaling. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så, mens alle i DNFK er opptatt med å være homofile, kommer Fredrik og stjeler alle jentene. SOM VANLIG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Did you just come on to me? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så, mens alle i DNFK er opptatt med å være homofile, kommer Fredrik og stjeler alle jentene. SOM VANLIG! Jenter? :O Hvor?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fredrik skremte de vekk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så, mens alle i DNFK er opptatt med å være homofile, kommer Fredrik og stjeler alle jentene. SOM VANLIG! Du kan godt ta de, for min del Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så, mens alle i DNFK er opptatt med å være homofile, kommer Fredrik og stjeler alle jentene. SOM VANLIG! Du kan godt ta de, for min del ... som om jeg ventet på din godkjenning liksom. Tsk tsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har nok damer i mitt liv jeg,så ta resten du fredrik. Ingen gay`s i mitt liv da.... hint hint mrbjorn Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Faen I morra går omtrent alle lærere på skolen vår ut i streik - untatt de to jeg har hele dagen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern, gi meg et skikkelig bra homo-triks! Jeg har allerede sagt at jeg sitter og synger med på Apologize, så stryk den. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jaja, god natt, alle forumnisser. =] Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) edge: Jeg blir ikke rammet av streiken i det hele tatt (med mindre den varer til neste uke), fordi vi har arbeidsuke som vi må møte opp på. Endret 2. juni 2008 av Knewt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen gay`s i mitt liv da.... hint hint mrbjorn Jeg har fremdeles ingen interesse i deg... Kjenner nok av de som faktisk ER homofile. mrbjoern, gi meg et skikkelig bra homo-triks! Jeg har allerede sagt at jeg sitter og synger med på Apologize, så stryk den. Om du snakker med meg på msn i morgen en gang, så... Mrbjoern, aka Harry Benjamin tusler nemlig til sengs nå.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du får sove godt og drømme søtt om gutter, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg