Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dette utsagnet om onani og sex får meg til å tvile på din legning. - Noe som er uheldig. For hvem av oss? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern! Harry ... Benjamin?! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For hvem av oss? For meg. Jeg blir nemlig meget skremt med tanken på at du, kan være hetrofil. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvis jeg drikker mye brus en kveld, hender det jeg pisser nokså ofte. er det et tegn på diabetes eller for mye brusdrikking? desutten så er ikke festblæra mi så stor heller da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dette utsagnet om onani og sex får meg til å tvile på din legning. - Noe som er uheldig. For hvem av oss? Selvfølgelig er det uheldig for begges del. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ostesmørbrød...! Its liek life! *knafseknafse* omg agreed Jeg er ung om dum, men du trenger vel ikke bry deg så mye om det hvis ikke det har pågått en stund, lix, minst en dag? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern! Harry ... Benjamin?! Du har funnet ut mitt nye alias. Gratulerer.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ostesmørbrød...! Its liek life! *knafseknafse* omg agreed @binko: Jeg er ung om dum, men du trenger vel ikke bry deg så mye om det hvis ikke det har pågått en stund, lix, minst en dag? Nei, jeg har bare hørt at å bli tørstere er et symptom på diabetes... Det er to forskjellige ting å drikke mye vann og brus. edit: ser ut som å sitte ute med pc og ha "intet signal" til "veldig svakt signal" har sine nedsider (dobbelpost). Endret 2. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern! Harry ... Benjamin?! Du har funnet ut mitt nye alias. Gratulerer.. Jeg har også funnet det ut!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For meg. Jeg blir nemlig meget skremt med tanken på at du, kan være hetrofil. Selvfølgelig er det uheldig for begges del. Detter er spennende på opptil flere plan! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du har funnet ut mitt nye alias. Gratulerer.. haha, jeg bare så harry benjamin logge på idag og tenkte: var jeg sååå wasted? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Detter er spennende på opptil flere plan!Klart det! Spennende, dog miserabelt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 haha, jeg bare så harry benjamin logge på idag og tenkte: var jeg sååå wasted? Offcourse you was Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 haha, jeg bare så harry benjamin logge på idag og tenkte: var jeg sååå wasted? Offcourse you was *Løpe og finne seg kvinnfolk!* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 *Løpe og finne seg kvinnfolk!* Ikke ta det så tungt da =/ *gi kvinfolk til* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern! Harry ... Benjamin?! Du har funnet ut mitt nye alias. Gratulerer.. Hva heter du egentlig? Bjørn? Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 mrbjoern! Harry ... Benjamin?! Du har funnet ut mitt nye alias. Gratulerer.. Hva heter du egentlig? Bjørn? Forresten, jeg er homsebestevennen til en jente som tror jeg er homo. Det er gøy, for jeg får tilgang til klassifisert informasjon. >8D Settling for the next third (?) best thing! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 12 medlemer og ingen innlegg? hmm Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Settling for the next third (?) best thing! Bare prøver ut noe nytt. Det er gøy å være homo. =D Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Har ni det brå kara? Jeg. Har kommet fram til at jeg ikke orker stå opp tidlig for å sjekke om det er streik, siden folka ikke gidder snakke sammen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg