MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Reidar! Reidar har kjøpt seg ny gjødselspreder. x] Reidar har kanskje planer om å kjøre rundt med den i kveld også? =) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nåvel. Over streken var jeg nå ikke, da det var på sin rette plass. Maken til snerpete og u-akseptabel oppførsel du har vist de siste ukene har fått meg til å innse nettopp det jeg har nevnt. Selvsagt er det mye mer enn mulig for to karer å holde en nogenlunde sivilisert samtale om premissene er der. Men som nevnt, jeg har nå ikke sett de, Skarstad. Har du? Og i såfall, kan du være så vennelig å dele de med oss? Og over til leksebruk, fra mitt skjønn må det være skade, eventuelt en lærepenge eller uhell, gjort for å i det hele tatt være i nærheten av en lekse. Etter å ha sett over innlegget ditt noen ganger kan jeg ikke si annet enn at det gir overhodet ingen mening. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Reidar! Reidar har kjøpt seg ny gjødselspreder. x] Reidar har kanskje planer om å kjøre rundt med den i kveld også? =) Jaaa, jeg tror han har tenkt til det. ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Etter å ha sett over innlegget ditt noen ganger kan jeg ikke si annet enn at det gir overhodet ingen mening.Jeg skjønner ikke hva du skriver. Kan du skrive med større bokstaver? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grunner solen over hvorfor den står opp i øst?Undres planetene over hvorfor de går i bane? Om jorden sluttet rotere, ville vi alle bli kastet i veggen? Hvem sier at øst, egentlig er øst? Hva er øst? Går de i bane? Kan man vite det helt sikkert? Hvilken vegg? Vi ville alle fryst, stått stille, då'åh. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Kan du skrive med større bokstaver? I kampen er det ikke størrelsen på hunden som gjelder, det er størrelsen på kampen i hunden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jaaa, jeg tror han har tenkt til det. ^^ Du er herved invitert på besøk til mrbjoern, i noen uker fremover. Her på bøgda så bruker folk gjødsel som itte lukter. xD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I kampen er det ikke størrelsen på hunden som gjelder, det er størrelsen på kampen i hunden.Har du tatt Ex. Phil? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jaaa, jeg tror han har tenkt til det. ^^ Du er herved invitert på besøk til mrbjoern, i noen uker fremover. Her på bøgda så bruker folk gjødsel som itte lukter. xD Aha. ^^ Greit nok at jeg bor på landet, men ... Hehe, bor ikke på noen gård da.. ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Wtf, går en dansk krim-serie på tv2 nå, og de bruker musikk fra metal gear solid 1 Skjer mer og mer på TV at det brukes no musikk fra spill. Får behov for å rope ut skillsa mine... Endret 2. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det går an å poste enda flere ganger, Gormers, vet du. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det går an å poste enda flere ganger, Gormers, vet du. hæ, hva er det du snakker om Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har du tatt Ex. Phil? Filosofi: et mer enn alt annet særdeles hårdnakket forsøk på å fremstå som klartenkende og til den virkelige verden hva onani er til sex? Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg drikker og drikker og drikker, men er fortsatt tørst. Er det tegn på noe? Utenom at jeg har drukket for lite i dag, så klart.. Endret 2. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg drikker og drikker og drikker, men er fortsatt tørst. Er det tegn på noe? Utenom at jeg har drukket for lite i dag, så klart.. Pisser du mye da? Diabetes:S? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Filosofi: et mer enn alt annet særdeles hårdnakket forsøk på å fremstå som klartenkende og til den virkelige verden hva onani er til sex?Vel. Klartenkende og klartenkende. Dette utsagnet om onani og sex får meg til å tvile på din legning. - Noe som er uheldig. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Neei... ville da vel si min urinproduksjon er den der pleier.. EDIT: pleier skulle det stå. Endret 2. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ostesmørbrød...! Its liek life! *knafseknafse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg