Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:green: er Ø.B. sin, og :wee: har allerede gjennom sin festlighet blitt en del av forumets kulturhistrie og dermed allmenneie.
Ett lenge debattert tema. Således er det fremdeles en debatt fra dine yngre dager, Skarstad. Da vi små og uvettige og faktisk hadde humor i innleggene våres, istedet for kanskje noe av den mer tørre, jævelige og dustete oppførselen vi har nå. :)

Men igjen, da det er spørsmålet om sunn fornuft, unge herre. Du og den såvel vittige oppførselen din utgjør ved en nærmere studie et velfortjent verbalt skjønn:

THÆNK YOU, RASSHØL. :)

Lenke til kommentar
Ett lenge debattert tema. Således er det fremdeles en debatt fra dine yngre dager, Skarstad. Da vi små og uvettige og faktisk hadde humor i innleggene våres, istedet for kanskje noe av den mer tørre, jævelige og dustete oppførselen vi har nå. :)

Men igjen, da det er spørsmålet om sunn fornuft, unge herre. Du og den såvel vittige oppførselen din utgjør ved en nærmere studie et velfortjent verbalt skjønn:

THÆNK YOU, RASSHØL. :)

Neimen, huff og huff, det var da en svært så syrlig tone du hadde idag, da, min kjæreste Hylo. Det må da gå an for to modne karer som oss å føre en sivilisert samtale uten å ty til slike barnsligheter, synes du ikke, Hylo? Er du ikke enig i at din oppførsel var u-akseptabel? Jo, selvfølgelig er du det. Hylo skjønner når han har gjort noe galt, gjør han ikke? Nu vel, ingen skade skjedd. Men nå har vi da lært en vikitg lekse i hvert fall, har vi ikke, Hylo?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Neimen, huff og huff, det var da en svært så syrlig tone du hadde idag, da, min kjæreste Hylo. Det må da gå an for to modne karer som oss å føre en sivilisert samtale uten å ty til slike barnsligheter, synes du ikke, Hylo? Er du ikke enig i at din oppførsel var u-akseptabel? Jo, selvfølgelig er du det. Hylo skjønner når han har gjort noe galt, gjør han ikke? Nu vel, ingen skade skjedd. Men nå har vi da lært en vikitg lekse i hvert fall, har vi ikke, Hylo?

Nåvel. Over streken var jeg nå ikke, da det var på sin rette plass.

Maken til snerpete og u-akseptabel oppførsel du har vist de siste ukene har fått meg til å innse nettopp det jeg har nevnt. Selvsagt er det mye mer enn mulig for to karer å holde en nogenlunde sivilisert samtale om premissene er der. Men som nevnt, jeg har nå ikke sett de, Skarstad. Har du? Og i såfall, kan du være så vennelig å dele de med oss?

Og over til leksebruk, fra mitt skjønn må det være skade, eventuelt en lærepenge eller uhell, gjort for å i det hele tatt være i nærheten av en lekse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...