Llandari Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Noen som har en vifte og gidder å ta en tur hit så den kan blåse litt på meg? 29 fuckings grader her inne... Endret 2. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så lenge jeg får ha smilyen... xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 O' du store Skarstad, som visstnok bestemmer dette. Kan :-------D Og :------( Bli mine smileys? Totalt. Kan betegnelsen "Chill" bli min Skarstad? Aldri. Must not all things at the last be swallowed up in death? Kanskje. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så lenge jeg får ha smilyen... xD Joda, men hvilken rett har du til å bruke "xD" smilyen? Hæ!? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Joda, men hvilken rett har du til å bruke "xD" smilyen? Hæ!? Ingen som har tatt rettighetene på den heller. Så jeg kjøper meg rettighetene på begge. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kan betegnelsen "Chill" bli min Skarstad? Aldri. hvorfor?? Chill Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 er Ø.B. sin, og har allerede gjennom sin festlighet blitt en del av forumets kulturhistrie og dermed allmenneie.Ett lenge debattert tema. Således er det fremdeles en debatt fra dine yngre dager, Skarstad. Da vi små og uvettige og faktisk hadde humor i innleggene våres, istedet for kanskje noe av den mer tørre, jævelige og dustete oppførselen vi har nå. Men igjen, da det er spørsmålet om sunn fornuft, unge herre. Du og den såvel vittige oppførselen din utgjør ved en nærmere studie et velfortjent verbalt skjønn: THÆNK YOU, RASSHØL. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ett lenge debattert tema. Således er det fremdeles en debatt fra dine yngre dager, Skarstad. Da vi små og uvettige og faktisk hadde humor i innleggene våres, istedet for kanskje noe av den mer tørre, jævelige og dustete oppførselen vi har nå. Men igjen, da det er spørsmålet om sunn fornuft, unge herre. Du og den såvel vittige oppførselen din utgjør ved en nærmere studie et velfortjent verbalt skjønn: THÆNK YOU, RASSHØL. Neimen, huff og huff, det var da en svært så syrlig tone du hadde idag, da, min kjæreste Hylo. Det må da gå an for to modne karer som oss å føre en sivilisert samtale uten å ty til slike barnsligheter, synes du ikke, Hylo? Er du ikke enig i at din oppførsel var u-akseptabel? Jo, selvfølgelig er du det. Hylo skjønner når han har gjort noe galt, gjør han ikke? Nu vel, ingen skade skjedd. Men nå har vi da lært en vikitg lekse i hvert fall, har vi ikke, Hylo? Endret 2. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bææbuubæææbuuu. Morsomt å skyte med luftgevær. ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Da blir det knocked up, er drita lei humanisme, så du fr ha god natt hvis jeg ikke ser deg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Neimen, huff og huff, det var da en svært så syrlig tone du hadde idag, da, min kjæreste Hylo. Det må da gå an for to modne karer som oss å føre en sivilisert samtale uten å ty til slike barnsligheter, synes du ikke, Hylo? Er du ikke enig i at din oppførsel var u-akseptabel? Jo, selvfølgelig er du det. Hylo skjønner når han har gjort noe galt, gjør han ikke? Nu vel, ingen skade skjedd. Men nå har vi da lært en vikitg lekse i hvert fall, har vi ikke, Hylo? Nåvel. Over streken var jeg nå ikke, da det var på sin rette plass. Maken til snerpete og u-akseptabel oppførsel du har vist de siste ukene har fått meg til å innse nettopp det jeg har nevnt. Selvsagt er det mye mer enn mulig for to karer å holde en nogenlunde sivilisert samtale om premissene er der. Men som nevnt, jeg har nå ikke sett de, Skarstad. Har du? Og i såfall, kan du være så vennelig å dele de med oss? Og over til leksebruk, fra mitt skjønn må det være skade, eventuelt en lærepenge eller uhell, gjort for å i det hele tatt være i nærheten av en lekse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Wtf, går en dansk krim-serie på tv2 nå, og de bruker musikk fra metal gear solid 1 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jaja.. Okai.. Ellers da? =] Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er skikkelig sur stemning her hjemme? =) I feel like I, want to disapear. xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er skikkelig sur stemning her hjemme? =) I feel like I, want to disapear. xD Sur...wtf!! Jeg har fått det inntrykket at familien din er en kjernefamilie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvorfor?? Chill Grunner solen over hvorfor den står opp i øst? Undres planetene over hvorfor de går i bane? Om jorden sluttet rotere, ville vi alle bli kastet i veggen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sur...wtf!! Jeg har fått det inntrykket at familien din er en kjernefamilie Du vet. Selv de mest perfekte har sine luksusproblemer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sur...wtf!! Jeg har fått det inntrykket at familien din er en kjernefamilie Du vet. Selv de mest perfekte har sine luksusproblemer. Joda, har vel rett i det... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Reidar! Reidar har kjøpt seg ny gjødselspreder. x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg