Den store P Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 :cool: :cool: :cool: :cool: Den Store P, get ready! Jeg er klar som faen jeg. Ferdig innsmørt og innstilt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kibs: Du glemte meg i dag Du husket meg ikke som ei av jentene fra forumet. Trodde vi var venner Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kibs: Du glemte meg i dag Du husket meg ikke som ei av jentene fra forumet. Trodde vi var venner Unnskyld, Norapus. Nå kjenner jeg deg egentlig ikke, da. Men.. unnskyld. Que? Moi? Oui, toi. Tu es soif? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kibs: Du glemte meg i dag Du husket meg ikke som ei av jentene fra forumet. Trodde vi var venner Jeg minnet henne på deg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Unnskyld, Norapus. Nå kjenner jeg deg egentlig ikke, da. Men.. unnskyld. Det går greit. Kjenner jo egentlig ikke deg heller Men liker ikke å bli glemt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Que? Moi? Nicht dich! Das Zeromac kindter oO I think... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg elsker S&M. The album that is. Skal jeg bruke 900 på en billett til konserten? Edit: Men helt seriøst, heavy metal og symfoniorkester er forunderlig nok en fantastisk kombinasjon. Endret 2. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det går greit. Kjenner jo egentlig ikke deg heller Men liker ikke å bli glemt Jeg husket Nie, da. Det er neeesten det samme. Begge nickene begynner med N. *ro* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg husket Nie, da. Det er neeesten det samme. Begge nickene begynner med N. *ro* Du ror feil vei Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kibs: Du glemte meg i dag Du husket meg ikke som ei av jentene fra forumet. Trodde vi var venner Unnskyld, Norapus. Nå kjenner jeg deg egentlig ikke, da. Men.. unnskyld. Que? Moi? Oui, toi. Tu es soif? Ah, no, Øim nøt drinking, moi jøst wutching whose line is it anyways. vely vely funny show, so moi getz weirdo. liek in zeh movie! cuckoo! cuckoo! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg husket Nie, da. Det er neeesten det samme. Begge nickene begynner med N. *ro* Du ror feil vei Motorbåt funker bedre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Navn: The O.C. - Season 1 (HDTV) Lastet ned: 99.2% Nedlastningshastighet: 0,0 kB/sek NAAAAAAAAAAAAAI! Var 80% når jeg dro Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Du ror feil vei *ro den andre veien* Dere er begge yngre enn meg! Samme greia! Ah, no, Øim nøt drinking, moi jøst wutching whose line is it anyways. vely vely funny show, so moi getz weirdo. liek in zeh movie! cuckoo! cuckoo! Du kunne liksågodt svart "Ja, jeg er dritings." Hylo: Jeg bor på innlandet. Er ikke så ekstremt mye å ro/motorbåte i. (Og ja, motorbåte er et verb. -_- ) Endret 2. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Navn: Knocked.Up[2007]DvDrip[Eng] Lastet ned: 100% tror det blir film og ikke eksamen muntlig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er ikke dritings >.< jeg er bare sær :`( men jo, hadde nok hatt litt mer ære i behold med "im so drunk" unnskyldningen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Sykt fett, altså. Kanskje jeg skal kjøpe meg en smiley jeg og? Okay, fakta: Jeg kan gi dem bort, jeg, så mange som jeg har spart opp retten til å bruke. Endret 2. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Okay, fakta: Jeg kan gi dem bort, jeg. Får jeg en, da? I så fall: hvilken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg