dysfunctional Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Faen så irriterende. Nettverksleverandøren vår jobber med noe med internetten, derfor går det utrooolig sakte av og til. Tror jeg stikker og ser en film ellernoe... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hele siden låste seg, og jeg kommer ikke inn. :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke spam. Det er ikke-kristenhet. Og (ironisk nok) Gud fory det i chatten deres. Diskusjoner Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei i luken! Hva skjer i kveld? Og hvilket forum er det dere prater om som dere blir banna fra? http://www.christian-chat.net/join-chat.html De har mutet lobbyen igjen. Men de banner ikke IP, så er vel bare å rejoine. Jeg for min del har blitt kicket for å si: - at marijuana også er et av Guds skaperverk, og at det derfor er galt å foby det. - homofile også kan være kristne, blei kicka fort. Edit. Ooooh. Private chat med en viss "nicole" nå. Jeg kaller meg "Evangelist". ^^ hehheeh, høres genialt ut! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Måtte nesten joine der selv òg. Dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Banna Tre ting fikk jeg sagt. Endret 11. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men de banner ikke IP, så er vel bare å rejoine. Jeg for min del har blitt kicket for å si: Jeg har blitt bannet... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blah, skal ikke noe til for å bli banna ra lobbyen da... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da begynte de vel å banne folk da. Sitter og later som om jeg er kristen her. Skal bygge opp tillitt før jeg sier noe sykt. :-D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hey! Det var jeg som i posta den kristen-chat-linken først, så all kudos går til meg edit: Jeg spurte om jeg kom til å brenne i helvete fordi jeg var homfil og fikk en advarsel. Så skrev jeg ting som at jeg hadde prøvd å be hver dag i ett år, men at gud ikke elsket meg fordi jeg var homofil osv. Fikk en del advarsler. edit 2: Jeg er ikke homofil, men det er skamgøy å tulle på den kristen-chaten edit 3: Jeg er ikke kristen heller og derfor sitter jeg og later som og tror faktisk at de tar meg seriøst og. Trodde Snorre skulle se negativt på at jeg posta den linken Endret 11. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da begynte de vel å banne folk da. Sitter og later som om jeg er kristen her. Skal bygge opp tillitt før jeg sier noe sykt. :-D Jeg stemmer for at vi går sammen om å finne det sykeste og mest obskure som er. Put your heads together and think, brukere. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Får ikke connecta til lobbyen.. Er den nede, eller er det bare tregt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hey! Det var jeg som i posta den kristen-chat-linken først, så all kudos går til meg Har du blitt bannet? For noe annet enn at Gud ikke finns eller annet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 bannet av en eller annen grunn Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Haha, ble da voldsomt til spamming der inne. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da begynte de vel å banne folk da. Sitter og later som om jeg er kristen her. Skal bygge opp tillitt før jeg sier noe sykt. :-D Goaste eller gore relatert? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hey! Det var jeg som i posta den kristen-chat-linken først, så all kudos går til meg Jada jada. Gratulerer, all heder og ære tildelt til deg. Laurbærkrans greit og? Gull og grønne skoger, wolla koran! Sett Norge i bibelen nå. Kom igjen :!: Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Glem det. Jeg sa jo at jeg ikke hadde. :\ Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det virker som om de kristne er skikkelig på offensiven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg