Krankemot Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lagermedarbeider. Litt kjipt med kveldskift men det får bare gå litt lang reisevei er det også, halvtime hver vei, men det er ikke superille Gratulerer, anyways ^^ Takk hadde litt problemer med internett såd et tok litt tid før jeg fikk svart Gleder meg til å tjene 30 000 skattefrie penger i sommer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Når man er ferdig på ungdomskolen betyr vel snittet shait?Kommer inn uannsett,eneste som er hinder er antal plasser. Spørs ka han skal søke Det betyr noe akkurat nå, og det er ekstrem stor pågang på den skolen jeg søkte på. Jeg trengte virkelig de karakterene jeg fikk nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hahaha herre min hatt som jeg loker. skulle liksom sjekke stipendet jeg fikk til en folkehøyskole. prøvde å logge inn på minside.no osv. klarte å skrive feil 3 ganger, så nå må jeg vente til i morgen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Herregud, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Herregud, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly. det går fint : ) bare finn deg noe å lese i, samtidig som du tenker at esler dreper flere mennesker i året enn fly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 @Anfall.Indeed, og når det attpåtil er 37grader i skyggen, og man spiser ute så er det jævlig vanskelig og ikke dø. Aldri prøvd før, må definitivt testes ut. Skal bare bli tett i nesa først. Eller ikke. Eplefe: Fly er jo gøy! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 @Anfall.Indeed, og når det attpåtil er 37grader i skyggen, og man spiser ute så er det jævlig vanskelig og ikke dø. Aldri prøvd før, må definitivt testes ut. Skal bare bli tett i nesa først. Eller ikke. Eplefe: Fly er jo gøy! Jeg kan komme og stappe sokker oppi nesen din? Og nei, fly er ikke gøy.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Herregud, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly. hvor skal du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Herregud, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly. Jeg vet. HVA ER GREIA MED FLYMAT, LIKSOM?? HÆ? HÆ? Endret 2. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Omg, det er varmt. :/ 27 grader her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) NiXx: Nei, jeg vil ikke ha sokker oppi nesen min. Og fly er faktisk gøy. Mens vi snakker om flymat så har de faktisk jævlig gode calzone-ting på fly! Jævlig mye bedre enn 7/11-wannabe-calzonemasters i alle fall. (ja, jeg vet dere lurte) Endret 2. juni 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Herregud, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly, jeg vil ikke fly. Men det er jo så koselig! Husker sist gang jeg reiste med fly. Satt og så på en koselig film mens jeg stappet i meg sjokolade og kjeks. Flymaten var ikke så verst den heller. Mamma og søsteren min spilte brettspill. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hahahah det var lattis video Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gressallergi + masse løst gress flyvende rundt i ansiktet mitt og på hendene mine = veldig dårlig syn, kløe, opphovning og alt for mange 1/10 orgasmer for smurfen. *søke tilflukt foran PCen* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 NiXx: Nei, jeg vil ikke ha sokker oppi nesen min. Og fly er faktisk gøy. Mens vi snakker om flymat så har de faktisk jævlig gode calzone-ting på fly! Jævlig mye bedre enn 7/11-wannabe-calzonemasters i alle fall. (ja, jeg vet dere lurte) Sokker i nesen er alltid morsomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er varmt her, jeg dævver. *nynne på Sesam Stasjon-sang med modifikasjoner* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg dør snart jeg også. Jeg har en følelse av at pc-en min gjør det snart, og. =/ Føler egentlig litt for å bade, men er stygt redd for at smeltevannet i fjorden gjør det en smule ubehaglig å dukke under. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kunne tenkt meg å bade sjæl, men silisiumfabrikksaken oppi her har megautslipp så det ser ut som tåke elns. Helt for jævlig uansett >< Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Handletur -> trening -> kjøretime -> slappe av. Herlig. 1,5 dager til jeg drar på sjøen, lol. Endret 2. juni 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg