Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er AoC ? Mest sannsynligvis Age Of Conan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Age of Conan i belive? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hurra for meg som fikk sommerjobb i dag Var på intervju og ble oppringt en time etterpå. Gratulerer Hvor skal du jobbe da? =) http://www.finn.no/finn/job/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lagermedarbeider. Litt kjipt med kveldskift men det får bare gå litt lang reisevei er det også, halvtime hver vei, men det er ikke superille Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er AoC ? Mest sannsynligvis Age Of Conan. Ja skjønte egentlig det, men hadde ikke noe annet å poste. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hørte jeg at du kom opp i matte? Sameboe som tuller... -____-' Han har det med å trekke for raske konklusjoner ut av... intet til tider Nei, jeg kom opp i krl jeg. Og nå sitter jeg å presser meg selv til å kladde ned noe å si... xD Lagermedarbeider. Litt kjipt med kveldskift men det får bare gå litt lang reisevei er det også, halvtime hver vei, men det er ikke superille Gratulerer, anyways ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har denne på mp3? Når det er sommer og jeg eri parken og mater endene Sitter det fullt av forelskede par og roter på benkene De bytter spytt som om det var en livsnødvendighet Noen har åpnet knappene og har hendene der du vet Hendene der du vet Ååh heldiggrisene Skulle ønske at det var meg Ååh det der så deilig ut Skulle ønske det var meg som satt der Et par ligger nede på gresset kliss nakne helt uten klær Det kommer merkelige lyder og jeg lurer på hva det er Går nærmere for bedre å kunne se Spør hva driver dere med De svarer ropende i kor Det har du ikke noe med Det har du ikke noe med Ååh heldiggrisene Skulle ønske at det var meg Ååh det der så deilig ut Skulle ønske det var meg som lå der Ååh heldiggrisene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Endelig ferdig med eksamener. Fikk 5 på Naturfag muntlig i dag og snittet mitt på kortet ble 5 blank. Da kommer jeg nok inn på den skolen jeg vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket skolenivå har du kommet til? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Han er vel ferdig med ungdomsskolen. Ser ut til at snittet mitt går til helvete. Blir liggende rundt fire. :S Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket skolenivå har du kommet til? Straks ferdig med 10. klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Når man er ferdig på ungdomskolen betyr vel snittet shait? Kommer inn uannsett,eneste som er hinder er antal plasser. Spørs ka han skal søke Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Morsomt med tekst man ike skjønner bæra av, bortsett fra to strofer engelsk xD Nafshi meyakhelet letfilot halev ha'ham Ze kashe, ze kashe kshega'agua mul yareakh Kan lerega uboreakh, akharav, rodef habekhi Ze kashe, ze kashe kshega'agua mul yareakh Kan lerega uboreach, akharav, rodef habekhi Lifamim mevi haruakh re'akh tov mukar Melatef akhshav shome'a Otkha shar Lo or kochav Ata akhshav Iti iti, keilu amiti Kmo az mizman Come along, come along See the fire in your eyes And you come with me, with me Lifamim mevi haruakh re'akh tov mukar Melatef akhshav shome'a Lo or kochav Ata akhshav Iti iti, keilu amiti Kmo az mizman Nafshi meyahelet letfilot halev ha'ham Nafshi meyahelet letfilot halev ha'ham Lo or kochav Iti iti, keilu amiti Kmo az mizman Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ahh, vondt i magen av is! Spiste 2 stk til 25 kroner... *angre* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ikke spis ostepølser og pommesfrites i varmen med tett nese, man kreperer x.x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe,spiste det på lørdag jeg.. Eh,Nixx skaffet skyss til fotball nå,men sjåføren,er det plass til han også til deg? we can spoon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ikke spis ostepølser og pommesfrites i varmen med tett nese, man kreperer x.x Det umulig å spise når man er helt tett i nesa. Man har valget mellom å spise eller puste. Sulte eller bli kvelt... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 @Danielzu Jeg kan spoone deg anyday brotha, og heldige jævel som kan nyte det uten å dø. @Anfall. Indeed, og når det attpåtil er 37grader i skyggen, og man spiser ute så er det jævlig vanskelig og ikke dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg