cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du glemte Nora90 Edit: er faktisk ikke ChilfiN[/b]ger Jeg tok de første jeg kom på. Og beklager at jeg puttet inn en ekstra bokstav i det ekstremt korte, logiske og enkle nicket ditt. Det er krise. Tilgi meg, vær så snill. Du er tillgitt.... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 DOH, er Demille jente? what? Ja, får det stadig vekk. Mitt maskuline utseende lurer mange. sry. ): :----( Jeg skjønner jo deg, du er altfor bra for meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ajajajaj... Der hadde JEG vært fucka hvertfall. Jaså? Velkommen i klubben. Facebooken min ser slik ut nå: Karoline joiner selvmordsklubben med glede. Møtes på allmennbygget,folkens? Alexander Hello muntlig Hørelære-eksamen - Goodbye NTNU . Thea ber noen skyte henne, for nå er tidspunktet! Elena kom opp i satans hørelære Sjølmord anyone? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For et djevelsk fag! O_O Lengetil du skal opp? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For et djevelsk fag! O_O Lengetil du skal opp? Onsdag klokken to. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Digg med sol & sommer! = D Jordbær + Sjokomelk + Laptop + 20 Grader = GODIS! OG SNART 1 HEL SESONG THE O.C. FERDIG! :O:O:O:O:O Endret 2. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc. Obligatorisk sjokk og fornektelse. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig? Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc. hehe, 6 stykkar er eigentleg ikje så manga skulle gjerne hatt nogen fler (prøvar å skrive nynorsk, sjekk sig..) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) :----( Jeg skjønner jo deg, du er altfor bra for meg. Brightside: "What is hell? I maintain that it is the suffering of being unable to love." - Fyodor Mikhailovich Dostoevsky OG SNART 1 HEL SESONG THE O.C. FERDIG! :O:O:O:O:O Heldige deg! Endret 2. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg må le av elkjøp. Her selger de IT-varer i hytt og pine og så selger de ikke en slik elementær ting som kjølepasta? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 :----( Jeg skjønner jo deg, du er altfor bra for meg.[/ame=Fagerhaug' post='11300027' date='02/06-2008 : 15:43]OG SNART 1 HEL SESONG THE O.C. FERDIG! :O:O:O:O:O Heldige deg! I NO I NO Jeg må le av elkjøp. Her selger de IT-varer i hytt og pine og så selger de ikke en slik elementær ting som kjølepasta? Elementære ting som kjølepasta? Kjøp boxed. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 prøvar å skrive nynorsk Med særdeles vekslende hell. "Nogen"? Du skal liksom lenger bort fra dansk, ikke nærmere. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gleder meg til den dagen når det bare et ett skriftspråk i Norge. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JA, håper det blir det en dag... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Brightside: "What is hell? I maintain that it is the suffering of being unable to love." - Fyodor Mikhailovich Dostoevsky :----( "Jo dypere følelse, desto større smerte." Nå gå jeg og drukner smerten min i matte. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hehe, 6 stykkar er eigentleg ikje så manga skulle gjerne hatt nogen fler (prøvar å skrive nynorsk, sjekk sig..) Jeg snakket om i DNFK, og det der var de få jeg kom på på sparket. Og lykke til med nynorsken. Virker som du kan trenge det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg må le av elkjøp. Her selger de IT-varer i hytt og pine og så selger de ikke en slik elementær ting som kjølepasta? Eller som jeg fikk høre her om dagen. "Ja, vi har sikkert bestillingen din inne. Når den kommer, sikkert på fredag." Var snakk om ett kjøleskap, ffs >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 God dag,godtfolk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I has cola, but no boxes! : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg