Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Oh noes! http://ipower.ning.com/netneutrality Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva betyr det? Det betyr at jeg har en fin sjangse til å ikke få vitnemål i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje Nie er en mann Vel. Sist jeg så henne så hadde hun pupper så det må ha skjedd et nylig kjønnskifte i så fall. Kanskje Nie er en transvestitt, se bare på sexolog Espen Esther Pirelli Benestad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Oh noes! http://ipower.ning.com/netneutrality Kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vondt å være ulykkelig forelsket :----( sukk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vondt å være ulykkelig forelsket :----( sukk. Har hele tiden trodd du var en gutt, også fant jeg ut igår at du var ei jente Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Oh noes! http://ipower.ning.com/netneutrality Kommer aldri til å skje. No shit? Men det hadde vært litt deilig, da, bortsett fra at jeg trenger mange sider til lekser ... og sånt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 DOH, er Demille jente? what? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vondt å være ulykkelig forelsket :----( sukk. sry. ): Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig? Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc. Endret 2. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Leser det nærmest er kroken på døra for deg, Kibs? Hva er det for slags nifse greier du har kommet opp i? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Du glemte Nora90 Edit: er faktisk ikke ChilfiNger Endret 2. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig? Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc. Nå er Nie litt usikker, men joda, vet det er en del jenter her inne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Mattegeni: Et helvetesfag. To deler, en skriftlig og en muntlig. Skriftlig: Læreren leser en rytme, spiller en melodi på piano, spiller noen akkorder i omvendinger, spiller noen skalaer, spiller noen intervaller: NOTER NED. Muntlig: Synge melodi, intervall, akkorder og skalaer, lese rytmer. Og jeg kan ikke stryke, men det er nettopp det jeg kanskje gjør. Endret 2. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig? Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc. Hay? Hva med meg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du glemte Nora90 Edit: er faktisk ikke ChilfiN[/b]ger Jeg tok de første jeg kom på. Og beklager at jeg puttet inn en ekstra bokstav i det ekstremt korte, logiske og enkle nicket ditt. Det er krise. Tilgi meg, vær så snill. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 O_OHøres vanskelig ut. Og. Gøyalt! Masse musikk. Hvilken sang skal du synge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mattegeni:Et helvetesfag. To deler, en skriftlig og en muntlig. Skriftlig: Læreren leser en rytme, spiller en melodi på piano, spiller noen akkorder i omvendinger, spiller noen skalaer, spiller noen intervaller: NOTER NED. Muntlig: Synge melodi, intervall, akkorder og skalaer, lese rytmer. Og jeg kan ikke stryke, men det er nettopp det jeg kanskje gjør. ajajajaj... Der hadde JEG vært fucka hvertfall. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) UNDERPANTS KAN VI KONKLUDERE MED AT ER JENTE...HELT SIKKERT edit:opps caps lock sto på! Endret 2. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 O_OHøres vanskelig ut. Og. Gøyalt! Masse musikk. Hvilken sang skal du synge? Det er ikke en sang. Det er flere (ulogiske og) konstruerte melodier som man får der og da med beskjeden: syng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg