Taxmannen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kom faen meg opp i hørelære!!!!!!!! Brenn!! Brenn!!!! Brenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva betyr det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kom faen meg opp i hørelære!!!!!!!! Brenn!! Brenn!!!! Brenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg synes direkte synd på deg kibs men see ya, ut å bade Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket departement er det som "BEstemmer" over statskirken, og hvem er det som er ministeren i det departementet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Seks i standpunkt i engelsk, Coldplay - Don't Panic på øret og dette været (dere får ha meg unnskyldt den dårlige bildekvaliteten; bildet er tatt i fart (og superkomprimert)): Jeg kan ikke annet enn smile. Endret 2. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JAAAAAAA!!! Der kom mrbjoern opp i matte muntlig, noe som gjør at sjangsen for at jeg gjør det imorgen er utrolig lav Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket departement er det som "Bestemmer" over statskirken, og hvem er det som er ministeren i det departementet? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det Trond Giske? hvis det er kultur og kirkeministeren? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JAAAAAAA!!! Der kom mrbjoern opp i matte muntlig, noe som gjør at sjangsen for at jeg gjør det imorgen er utrolig lav Er det ikke blitt slik at hele skolen kommer opp i samme nå? Eller er det til neste år? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 JAAAAAAA!!! Der kom mrbjoern opp i matte muntlig, noe som gjør at sjangsen for at jeg gjør det imorgen er utrolig lav Er det ikke blitt slik at hele skolen kommer opp i samme nå? Eller er det til neste år? Aldri vært sånn før ihvertfall xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det Trond Giske? hvis det er kultur og kirkeministeren? Mener det. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror noen skoler har det slik du sier, Pusur. Tror det er litt opp til hver enkelt skole. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ferdig med eksamen! \o/ Ti sider om skulpturer, divinasjon, Ovid og Catilina. 8D Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det Trond Giske? hvis det er kultur og kirkeministeren? Mener det. ok takk, det hjelper sikkert litt til eksaamen på onsdag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva faen? Nå fikk jeg plutselig en telefon fra unni sitt nummer. Og så var det en fyr som snakka. Og jeg hørte masse skravling i bakgrunnen og så får jeg beskjed om at det ikke var viktig likevel og så blir det lagt på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje Nie er en mann Vel. Sist jeg så henne så hadde hun pupper så det må ha skjedd et nylig kjønnskifte i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg